Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i utredning ang. da jeg har høyt blodtrykk. Vi skal snart begynne å samle inn div papirer og da også en helseatteset. Vil dette være noe som gjør at vi ikke blir godkjent. Jeg er så fryktelig redd for at dette vil ødelegge for oss.....

Gjest *Jippivårenerher*
Skrevet

Hei..

Ikke bekymre deg. Jeg har høyt blodtrykk og er godkjent i Colombia.

Legen skrev i helseattesten at blodtrykket var under kontroll med medisiner.

Dette har jo nesten blitt den nye "folkesykdommen" i det stress samfunnet vi lever i : ) Ikke tenk på det..Det skal litt mer til for ikke å bli godkjent. Lykke til : )

Skrevet

Hei

Sørg for å belyse dette tilstrekkelig med vedlegg til helseattesten (fra legen) og vær forberedt på at BUFETAT vil undersøke saken nærmere. Vår erfaring er at BUFETAT har blitt strengere på dette de siste årene.

Lykke til!

zitrus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...