willia Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Til dere kloke damer/herrer som vet alt. I fjor laget jeg en fotobok med filnavn .fl (program lastet ned fra fotolabo). På grunn av problemer med pc måtte alt installeres på nytt igjen og da ble dette programmet fjernet. Så nå sitter jeg med en fotobokfil som jeg ikke får åpnet i det nye programmet som kan lastes ned fra Fotolabo. Har snakket med dem og de har ikke det gamle programmet tilgjengelig. Det gamle programmet het fotobok designsenter versjon 6. Det viktigste for meg er å få tak i det jeg skrev inn i denne fotoboken. Bilder har jeg tilgjengelig, men skriften (bl.a taler) kan bli vanskelig å få tak i igjen. Er det noen som har noen gode forslag. Ev. har dette programmet liggende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271705-fotobok-helt-utenom-tema/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.