Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ikke mange ukene. Det blir hevdet at de smiler allerede i livmora, men ikke vet jeg. Skikkelig smil som respons på ansiktet ditt kommer vel sånn rundt 4-6 ukers alder.

Skrevet

Ubevisst smiler de veldig tidlig - noen dager gamle bare.

Bevisst smil kommer vel når de er rundt 3 mnd.

Skrevet

Første gang snuppa smilte et sånt helt tydelig sosialt smil, manglet hun to dager på å være seks uker.

Skrevet

Min gutt smilte bevisst til meg da han var 6 uker.

Skrevet

Poden var vel 5 uker da han omsider fikk komme hjem fra sykehuset for godt og jeg er fremdeles helt sikker på at han smilte bevisst mens vi ennå var på sykehuset.

Skrevet

Jenta mi var 5 uker da hun reagerte med smil med både munn og øyne på noe jeg gjorde. :D

Før det hadde hun sovesmil og litt andre smil, men det var ikke noe annet enn at munnvikene lå den veien en kort stund, liksom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...