Gå til innhold

Påskeeggskattekart:o)

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)

Noen som kan gi meg gode tips til hvordan vi kan gjøre påskeegg letingen mer spennende?

Hvordan gjør dere det? Og jeg er ikke veldig oppfinnsom, så kom gjerne med hva dere skriver på kartet eller lappene:o)

Gleder meg som en unge til påskeaften, har kjøpt så mye artig å ha i eggene:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271758-p%C3%A5skeeggskattekarto/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har pleid å lage 8-10 lapper med bl.a. "se der vi stabler veden", "se i snøhula", "se under ei pute" og "se i en sko" f.eks. Ungene er elleville og det er ikke ørens lyd å få mens de leter. :o) Det er leeenge siden de bestilte påskeeggjakt, de ble nemlig snytt for julestrømpejakten sist jul for jeg orket ikke, men påskeeggjakt skal det bli! :o)

Vi pleier å være på hytta i påsken, og foreløpig så er vesla såpass liten at vi har tegnet skattekart. Vi har da gjemt eggene utendørs. I fjor hang vi de opp i et tre, så ungene måtte klatre for å få de ned.

Vi tegner da hytta og et område rundt, med et kryss på der eggene er, så må de orientere seg frem. Relativt enkelt, men etterhvert blir det nok mer sånn "4 skritt hit, 3 snurre kråker dit" osv. helt til de er fremme ved målet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...