Gå til innhold

Jobber Webbis nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes fargene endres her, stemmer det eller er jeg for trøtt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke merket noe nå, men har lagt merke til at de endrer og jobber på denne tida i det siste. De fikk til rødt merke for fagsvar da jeg merket dem ;)

Skrevet

Jeg har ikke merket noe nå, men har lagt merke til at de endrer og jobber på denne tida i det siste. De fikk til rødt merke for fagsvar da jeg merket dem ;)

Ja, det røde merket forsvant for en liten stund sammen med prikkene, men så kom det tilbake. Men jeg synes det har blitt en tanke eller to mindre kontrast på leste og uleste fra jeg logget meg på for kort tid siden til nå. Det er kanskje på tide og legge seg.

Skrevet

Ja, det røde merket forsvant for en liten stund sammen med prikkene, men så kom det tilbake. Men jeg synes det har blitt en tanke eller to mindre kontrast på leste og uleste fra jeg logget meg på for kort tid siden til nå. Det er kanskje på tide og legge seg.

Hm, tror du skal legge deg ja :) Jeg ser ingen fargeendring på mine svar.... Drøm søtt :)

Skrevet

Hm, tror du skal legge deg ja :) Jeg ser ingen fargeendring på mine svar.... Drøm søtt :)

Men det gjør jeg. Ser nesten ikkr forskjell nå :o(

Skrevet

njaa, kan gå med på at fargene kaanskje er nesten like da?*møtes på halvveien*

Skrevet

Takker og bukker, da er jeg ikke så bortreist i hue som jeg trodde en stund.

Skrevet

Mener også at fargedifferansen mellom lest og ulest er blitt mindre.

Skrevet

Her er det forandringer ja, fra ille til enda verre. Nå er det nesten ikke farveforandring på leste og uleste innlegg.

hare1365380455
Skrevet

Det er muligens litt lysere og verre nå...

Mista nikket
Skrevet

Nå er de i hvertfall forandret. Nå er det mulig å se forskjell på lest og ulest.

Skrevet

Nå er de i hvertfall forandret. Nå er det mulig å se forskjell på lest og ulest.

Ja, denne endringen har skjedd nå i ettermiddag, så her skjer det ting hele tida! :-)

Skrevet

njaa, kan gå med på at fargene kaanskje er nesten like da?*møtes på halvveien*

Det er mye bedre i dag,

Skrevet

Det er mye bedre i dag,

Hei, ja nå er det fint skille på fargene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...