Gå til innhold

Landsforeningen uventet barnedød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sier de ja, jeg har mine tvil. Det er mange som bruker DM-huset for å få tak i lister, men da blir man som regel ringt temmelig ofte - fra telefonselskaper eller bokklubber eller hva det måtte være. Jeg har blitt ringt én gang fra Landsforeningen uventet barnedød, og det var forr ni år siden, noen få uker etter at min datter ble født. Jeg har ikke flere barn, og har heller ikke blitt ringt opp etter dette... Merkelig! Hvis de hadde ringt meg nå, så kan det faktisk hende at jeg hadde kommet til å støtte dem, men da de ringte den gangen fikk de ingenting, jeg ble så provosert over timingen deres at jeg ga beskjed om dette og la på røret:-)

Sier de ja, jeg har mine tvil. Det er mange som bruker DM-huset for å få tak i lister, men da blir man som regel ringt temmelig ofte - fra telefonselskaper eller bokklubber eller hva det måtte være. Jeg har blitt ringt én gang fra Landsforeningen uventet barnedød, og det var forr ni år siden, noen få uker etter at min datter ble født. Jeg har ikke flere barn, og har heller ikke blitt ringt opp etter dette... Merkelig! Hvis de hadde ringt meg nå, så kan det faktisk hende at jeg hadde kommet til å støtte dem, men da de ringte den gangen fikk de ingenting, jeg ble så provosert over timingen deres at jeg ga beskjed om dette og la på røret:-)

Dette tror jeg ikke på! Jeg har hatt egen telefon i over 15 år. I løpet av disse årene har jeg fått tre barn. Jeg har blitt oppringt av denne foreningen tre ganger. Hver gang rett etter fødselen til barna! Så dette er ikke tilfeldig nei!!

Når skal de endre sine rutiner tro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...