Gå til innhold

Ny vaskemaskin, lukter ikke godt av tøy

Anbefalte innlegg

Gjest Utrolig oppgitt...
Skrevet

Husker ikke hvordan det var når forrige maskin ble kjøpt men det lukter nesten brent av tøyet når jeg vasket nå.

Før den siste maskinen gikk i stykker luktet det deilig og friskt/rent av tøyet.

Har fått høre jeg er ekstremt opptatt av lukter men dette går ikke an å ta feil av.

Innkjøringsperiode eller hva? Har vasket fire-fem ganger nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gili71
Skrevet

Har aldri opplevd det. Har hatt 2 nye maskiner. Siemens og Elto. Ingen har hatt noe ulukt som jeg kan huske. og tro meg. jeg er også veldig var på lukter

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er også veldig opptatt av lukter, så jeg skjønner hva du mener - men jeg har aldri opplevd at det har luktet sånn av tøy, selv ikke med splitternye maskiner.

Gjest ville jeg ha prøvet
Skrevet

Kjør maskinen på 95 grader et par ganger, f.eks med litt håndklær el.l. (maskiner bør visst ikke gå uten klær i). Vil tro det kan komme seg da.

javelda1365380927
Skrevet

Vet du hva, dette har jeg også opplevd! Vaskemaskinen vår luktet også pyton etter hver vask da den var ny. Men det gikk over! Og takk og lov for det!

Gikk til innkjøp av tøymykner med lukt, noe jeg ikke vanligvis gjør, nettopp fordi jeg er så var for lukter... Det var til hjelp for en periode og anbefales!

Tok en måned eller to, så var problemet over.

Gjest Utrolig oppgitt...
Skrevet

Vet du hva, dette har jeg også opplevd! Vaskemaskinen vår luktet også pyton etter hver vask da den var ny. Men det gikk over! Og takk og lov for det!

Gikk til innkjøp av tøymykner med lukt, noe jeg ikke vanligvis gjør, nettopp fordi jeg er så var for lukter... Det var til hjelp for en periode og anbefales!

Tok en måned eller to, så var problemet over.

Takk, for håpe du har rett :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...