Gå til innhold

Mus overalt

Anbefalte innlegg

Gjest Mismodige Mie
Skrevet

Neida, ikke sånne mus. Men jeg lurer på om noen her har vært plaget med nakke-og armsmerter av musebruk - og BLITT BRA???

Skrevet

Tja, jeg ble bra, men det var etter en operasjon. Jeg gikk i flere år med smerter i høyre skulder, hadde tilbakevendene betennelser og fikk forkalkning. Forkalkningen satt på undersiden av kuleleddet og i slimposen (i skulderen).

Tre måneder fysioterapi hjalp ikke (dette var et krav før operasjonen). Operasjonen var vellykket. De meislet bort forkalkningen i leddet og fjernet slimposen. Hadde lang tid fysioterapi i etterkant for å trene opp muskulaturen og strekke ut musklene.

Frisk som en fisk i dag (i skulderen ihvetfall).

Skrevet

Første gang jeg fikk betennelse i skulderen og knuter i nakken, fikk jeg behandling hos fysioterapaut og treningsprogram. Det tok ca 5 måneder å bli helt bra.

Denne gangen kjente jeg igjen symptomene mye tidligere og går nå til kiropraktor hver 14 dag og har i tillegg fått satt opp et treningsprogram som jeg bruker hjemme 2-3 ganger i uken. Smertene er vesentlig redusert og betennelsessymptomene i skuldrene er helt borte.

Er i tillegg mye mer bevist på arbeidsstillingen og varierer en del med å sitte og stå oppresit å jobbe.

illuminatum
Skrevet

Ja, hadde musesyke for ca ni år siden, men det er borte nå.

Regelmessig trening var resepten for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...