Gå til innhold

Gjynge-klosser til sprinkelseng

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26

Jepp, gjyngeklosser til å sette under hvert sengben, sånn at man kan gjynge på sprinkelsenga har jeg sett at finnes.

Noen som har erfaring med slike? Hva koster dem?

Knerten nekter å ligge i senga si (han må bæres over sovende), så jeg tenkte kanskje at hvis senga hans gjynger at han vil ligge der da. Så blir det også litt lettere for meg å få han til å sovne igjen når han våkner om natta.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271864-gjynge-klosser-til-sprinkelseng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I-en og Y-en de gikk en tur på byen, så møtte de J-en og ville ikke se'en....

GYNGE, ikke gjynge!!

Beklager, er bare nevrotisk i forhold til sånne skrivefeil......

Men det hørtes jo ut som en interessant oppfinnelse å sette noe under sengen sånn at den kan gynges på...? Aldri hørt om før, men kreativiteten når det gjelder å få ungene til å sove og roe seg ned er jo ustoppelig (har kolikkbarn akkurat nå, og vi prøver det meste for å si det sånn...). Lykke til!

Gjest trultemor26

GYNGE, ikke gjynge!!

Men det hørtes jo ut som en interessant oppfinnelse å sette noe under sengen sånn at den kan gynges på...? Aldri hørt om før, men kreativiteten når det gjelder å få ungene til å sove og roe seg ned er jo ustoppelig (har kolikkbarn akkurat nå, og vi prøver det meste for å si det sånn...). Lykke til!

GYNGE ja, takk!!! Jeg spurte faktisk sambo om åssen det ordet staves før jeg skrev det. Jeg syntes da ikke det så helt riktig ut, men pytt, la gå tenkte jeg. ;)

Men NÅ vet jeg!!

Gjest trultemor26

GYNGE, ikke gjynge!!

Jeg kan forresten skjønne at du prøver det meste ja!! Har selv vært der. Skrikinga har gitt seg, men nå vil han bare ikke ligge i senga si. Han kan ligge og sovne i MIN seng, og det er jo tross alt bedre enn å måtte trille han i søvn i vogna, som var eneste mulighet før, så vi er jo på rett vei.

Annonse

Gjest trultemor26

Hvis du setter en gyngekloss under hvert av de fire bena, tviler jeg på at det gynger noe som helst.... Du må nok ha en innretning som går mellom to og to stetter. Jeg vet ikke om det fins, men det hørtes spennede ut.

Jo, de klossene eller hva jeg skal kalle dem gjorde sånn at man kunne vugge senga. Gynge er kanskje feil ord, vugge er mer riktig.

Jeg var og spurte på en babybutikk i dag, men de blir ikke solgt lenger. Det VAR i butikkene litt for et par år siden, men ingen kjøpte dem så dem gikk ut av markedet.

Synd, for jeg hadde lyst til å prøve.

Gjest trultemor26

Vi har sånne klosser! Men de fulgte med sengen når vi kjøpte den...så jeg aner ikke om de kan kjøpes uten at man kjøper seng... Spør hos en forhandler som selger babyutstyr, du:-) Veldig lur oppfinnelse:-)

Jeg var og spurte i dag, men de har slutta å selge dem siden ingen kjøpte dem :(

Jo, de klossene eller hva jeg skal kalle dem gjorde sånn at man kunne vugge senga. Gynge er kanskje feil ord, vugge er mer riktig.

Jeg var og spurte på en babybutikk i dag, men de blir ikke solgt lenger. Det VAR i butikkene litt for et par år siden, men ingen kjøpte dem så dem gikk ut av markedet.

Synd, for jeg hadde lyst til å prøve.

Så dumt da... Håper du kommer på en annen løsning da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...