Gå til innhold

pappan har fått lungebetennelse..hva med nyfødte

Anbefalte innlegg

vår datter er kun tre uker og pappan som har hostet like lenge har i dag fått påvist lungebetennelse han har fått medikamenter mot.

han har jo vært oppi oss og våre gutter på 4 og 6 og nærmest hostet rett på oss men betyr det at man trenger ikke bli smittet eller er det rett rundt hjørnet for oss alle nå?

man blir jo mest redd for lille snuppa som er så liten for da er det jo farligere enn for oss litt større vel...noen som vet?

Fortsetter under...

Hm, jeg hadde lungebetennelse og ingen andre her i huset ble smittet av meg, det går nok helst bra. Han hindrer smitte etter tre dager på kur mener jeg å huske. Bare vær obs du. Så koselig med baby!! Gratulerer :)

tusen takk ;) det er helt herlig å se på henne her hun ligger og sover..

godt å høre ang smitte ;) går nok bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...