Gå til innhold

Forelska i lærer'n

Anbefalte innlegg

Gjest anonym, flaut vettø!
Skrevet

..har jeg klart å bli... Og, det er jo ikke lov, da... Andre som har opplevd lignende? Hvorfor skjer dette, at man blir forelsket i en person man ellers aldri ville sett på den måten...? Fordi de er lærere? Hva mener andre?

Gjest hvis nei=betatt
Skrevet

Pass på å skille mellom forelskelse og betatt. Jeg tror at man vil gjerne at lærere skal like en, og når læreren begynner å vise /bli dus-kjent, så misoppfatter man det. Tror du at du ville hatt vondt ved avstand og savnet læreren om du dro bort noen uker?????

Gjest anonym, flaut vettø!
Skrevet

Pass på å skille mellom forelskelse og betatt. Jeg tror at man vil gjerne at lærere skal like en, og når læreren begynner å vise /bli dus-kjent, så misoppfatter man det. Tror du at du ville hatt vondt ved avstand og savnet læreren om du dro bort noen uker?????

Det er nettopp det, at jeg savner han noe aldeles forferdelig når han ikke er på skolen.... Joda, her er vi nok forelska... Og, det verste er at jeg ikke er alene om det, for å si det sånn. Jeg går å hører på hvor veldig forelska en venninne er i han, så har jeg de samme følelsene selv... Skummelt... Han er på samme alder som oss, litt eldre, men ikke mye. Og, VELDIG kjekk, altså...

Gjest hvis nei=betatt
Skrevet

Det er nettopp det, at jeg savner han noe aldeles forferdelig når han ikke er på skolen.... Joda, her er vi nok forelska... Og, det verste er at jeg ikke er alene om det, for å si det sånn. Jeg går å hører på hvor veldig forelska en venninne er i han, så har jeg de samme følelsene selv... Skummelt... Han er på samme alder som oss, litt eldre, men ikke mye. Og, VELDIG kjekk, altså...

Da må du bare stå på! Første mann til mølla vet du. Men det er også noe med at lærere ikke har lov (?) til å innlede noe forhold til sine elever vel? Du får nyte følelsen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...