Gå til innhold

Forovervendt vs. bakovervendt bilstol

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Vi snudde våre like før de fylte 3 år, da begynte det å bli liten plass såvidt jeg husker. Men vær forberedt på at du ikke får snudd henne tilbake igjen uten protester om du snur henne "bare for denne turen". :o)

Vi snudde henne, så nå forblir det nok slik, ja ;-)

Fortsetter under...

Jupp! Dessuten har vi ofte ganske så sammenfallende meninger, så deg hører jeg på ;-)

Wouah, wouah, wouah!!! Føler meg skikkelig full av makt nå!!!

Vi følte vi ikke hadde noe valg når jentene skulle over i sete nr. 2. Hadde vi de bakovervendt var det knapt plass til å sitte i passasjersetet foran. Så alle våre har sittet fremovervendt fra de byttet sete omtrent 9 mnd gamle.

Jeg har ikke syntes det har vært så morsomt bestandig, men det har blitt så uhorvelig trangt i bilen ellers.

Utrolig dumt at bilene ikke er designet slik at det er bedre plass for bakovervendte barneseter!!!

Gjest togli

Wouah, wouah, wouah!!! Føler meg skikkelig full av makt nå!!!

Vi følte vi ikke hadde noe valg når jentene skulle over i sete nr. 2. Hadde vi de bakovervendt var det knapt plass til å sitte i passasjersetet foran. Så alle våre har sittet fremovervendt fra de byttet sete omtrent 9 mnd gamle.

Jeg har ikke syntes det har vært så morsomt bestandig, men det har blitt så uhorvelig trangt i bilen ellers.

Utrolig dumt at bilene ikke er designet slik at det er bedre plass for bakovervendte barneseter!!!

Enig med deg!

Jeg har prist meg lykkelig over at vi har en bil med god plass, så det har ikke vært noe problem å sitte bakovervendt. Nå begynner hun likevel å bli så stor at jeg nesten tror hun går glipp av "farlig" mye ved å ikke kunne se hva som skjer rundt henne ;-)

Annonse

Enig med deg!

Jeg har prist meg lykkelig over at vi har en bil med god plass, så det har ikke vært noe problem å sitte bakovervendt. Nå begynner hun likevel å bli så stor at jeg nesten tror hun går glipp av "farlig" mye ved å ikke kunne se hva som skjer rundt henne ;-)

Det er klart de ser mer når de sitter fremovervendt, ja. Vil tro hun blir fornøyd med å kunne se ut frontruta og ikke minst se TV'n!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...