Gå til innhold

spørsmål ang. bryllup....

Anbefalte innlegg

uvitende......!

hei.

vi sitter her å tenker litt. vi har lyst å gifte oss, men pga. omstendighetene i hans familie, så ønsker han ikke å gifte seg i kirken. (selv om det er noe jeg alltid har hatt lyst til) Man kan jo gå til byfogden, men er det mulig å gå til kirken med forloverene og gifte seg i stillhet??? så kan vi heller ha en fest etterpå.... :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271993-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-bryllup/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest abrahamsen

Jeg vil tro det er helt uproblematisk å få en kirkelig vielse uten "publikum", men da må menigheten ikke offentliggjøre den i menighetsbladet. Men det vil kanskje bli litt stusselig å gifte seg i tom kirke?

Ikke mer stusselig enn å gifte seg hos byfogden....

Annonse

Tja... Kirkerommet er vel en smule større enn vielserommet hos byfogden. :o)

Jeg synes ikke det er noe mål at en kirke skal fylles opp. Jeg har vært i brylluper i bittesmå kirker som har vært nokså fulle, og man nesten må strekke hals for å se forbi søyler og slikt. Og jeg har vært i store kirker, der bare de aller fremste radene var fylt opp, og har ikke ofret den trekvart tomme kirka en tanke!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...