Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg vite at barnehagesøknadene til mine to barn ble avvist... I brevet står det at jeg har rett til å klage...Men er det noe vits i da?

Jeg blir så fortvilet. Kristin Halvorsen & co har ikke gjort jobben sin. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå... Er det tilgjengelig noe sted på internett opplysninger om hvor langt bak i køen vi står?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272054-avslag-p%C3%A5-barnehags%C3%B8knader/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykke til

JA, du må klage!!

Hos oss er det bare de som klager som tas med i ankebehandlingen i runde to, når ledige plasser skal fordeles etter at noen har tyakket nei til plassen!

Så dersom du ikke klager, så havner du lengre ned på ventelista enn om du klager....hos oss i hvertfall..

JA, du må klage!!

Hos oss er det bare de som klager som tas med i ankebehandlingen i runde to, når ledige plasser skal fordeles etter at noen har tyakket nei til plassen!

Så dersom du ikke klager, så havner du lengre ned på ventelista enn om du klager....hos oss i hvertfall..

Nå har jeg satt meg ned for å klage på avslaget. Men hva i huleste oppgir jeg som årsak til klagen? Jeg er ikke noe flink til sånne ting, og mannen er ikke hjemme. Så har du et forslag til hva jeg skriver?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...