Gå til innhold

Forstoppelse

Anbefalte innlegg

Gjest Smittogsmule
Skrevet

Jeg vet at svisker skal fungere mot forstoppelse, men mener å ha hørt at aprikoser har samme virkning? Eller hva med ananas? Har ikke svisker... Noen som vet og kan svare meg så fort som mulig!? :)

Skrevet

Drikk mye-gjerne lunket vann. Spis gjerne mye frukt, kefir og grønnsaker.. Så aprikos vil hjelpe=)

Skrevet

Jeg anbefaler "frukt og fiber", kjøpt på helsekosten.

Skrevet

Aprikoser har visstnok også en slik effekt. Om du har linfrø er det nesten enda bedre. Svelg unna noen skjeer med vann.

Skrevet

Tørkede aprikoser er tingen ja! Om jeg hiver i meg mer enn en liten neve så er det bare å plassere seg på ringen noen timer etterpå. :o)

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Har du lakris eller en pose fishermans friend (den hvite med svarte striper) funker det også. Og sånne salmiakkpastiller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...