Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte et til rundt 500 kr på møbelringen. Det er sånne gulvtepper i brun-beige..med ole - brum motiver på. Passer til både jenter og gutter. Aner ikke hvordan jeg skal forklare hva det er for noe materiale....men det er sånn..fletta greier..hehe.. det sa deg vel mye;)

Men du kan jo gå innom der å se!

De har tepper på skeidar, A-møbler, møbelringen og Ikea. :) men ikea hadde du allerede vært? Vi kjøpte på Skeidar til barnerommet (kart av jorda med dyr på)til kr. 200,- og det har holdt seg fint, ser nytt ut ennå - 20 mnd. gammelt, og poden er en del pårommet mitt, gjester også. Teppet er for barnslig for en på 8, men kvaiteten på det teppet er i hvert fall bra, så tenkte de andre teppene er ok også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...