Gå til innhold

Familien, lørdag 31. mars ...

Anbefalte innlegg

Gjest tv-tittern

http://tinyurl.com/yvjgju

så du/dere på det ?

Jeg fikk helt "spader" jeg da jeg så karaktersettingen til disse to mødrene (de lesbiske) "mot" Ole Aleksander ..... hver eneste dag satte de opp en liste på oppførselen hanses, med evt. påfølgende premieringer ..... syns forferdelig synd på barn som vokser opp på denne måten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272162-familien-l%C3%B8rdag-31-mars/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Så ikke programmet, men dette høres besynderlig ut. Var det et spesielt problem som skulle følges opp eller gjalt det bare oppførselen generelt?

Det er jo ganske vanlig blant foreldre å premiere barna for enkelte ting (begynner gjerne med klistremerker ved dobesøk etc.), hvor riktig dette er kan jo også diskuteres.

Prinsessemamma

Måtte inn å se det nå, og fikk helt vondt av han gutten. Han lever jo under et konstant press om å prestere og være flink nok, og får daglige evalueringer av sin oppførsel og prestasjoner... Synes det virket som et hjem med lite kjærlighet og mye krav og forventninger, og at han ikke blir elsket og verdsatt for den han er, men for hva han gjør... blir helt feil for meg det der.

Og hva med mødrene, burde ikke de i så fall også evaluere seg selv og sin oppførsel (som rollemodeller og eksempler)? (hvor flink har jeg vært i dag, har jeg vært urettferdig mot ole aleksander i dag, sagt noe jeg ikke burde, vært i dårlig humør?)

Gjest kvitsymra

Vi vet ikke hva som ligger bak denne aktiviteten. Hvis denne gutten har slitt med atferdsproblemer av noen slag, så kan dette være et fint virkemiddel på å "rette seg opp".

Men hvis han alltid har vært slik en god gutt som det virker, så er dette helt, helt unødvendig. Da bør de to voksne heller fokusere mer på samarbeid og samhøriget, og ikke kjærlighet med forbehold.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...