Gå til innhold

Nye fra utvalgte?


Peachy

Anbefalte innlegg

Kommer denne funksjonen tilbake?

Og når kommer disse såkalte "forbedringene" dere snakket så varmt om for en måneds tid siden?

Ja, det har vært -forandringer-, og ting har kommet på plass litt etter litt etter omleggingen. Men jeg ser ingen forbedringer i forhold til slik det var. At folk jubler over seg over småting er ikke så rart, en utsultet person blir også glad for brødsmuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Peachy

    19

  • ShitDiddelyDo

    9

  • Zombiebob

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ikke alle er like borskjemt. Noen verdsetter selv små ting. Trenger ikke være utsultet engang.

Excuse me?

De fjerner alle funksjonene som var her, og etterhvert som de kommer tilbake i en eller annen form, så jubler folk over seg.

Det er verre her nå enn det var før, så jeg roper ikke hurra før jeg har sett -forbedringer-, ikke bare førstehjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ikke alle er like borskjemt. Noen verdsetter selv små ting. Trenger ikke være utsultet engang.

Jo, men hvis noen stjæler bilen din og gir deg tilbake halve bilen, for så å gi deg et dekk nå og et hjul da, omfavner du ikke personen for hvert jævla dørhåndtak han måtte finne på å gi deg tilbake bare fordi du ikke hadde det dagen før.

Men det begynner å ligne noe nå. Jeg ser at de f.eks. driver og fikser opp i "100 nyeste". Den forandrer seg ikke til tråden når man trykker på et innlegg.

Problemet nå er at man ikke kommer inn i den aktuelle tråden i det hele tatt. :)

Men det antar jeg de jobber med nå.

Jeg tror faktisk fargene er bedre enn de var i stad. Men skriften er jævla tynn. De burde gå for en annen font. En tykkere en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ikke alle er like borskjemt. Noen verdsetter selv små ting. Trenger ikke være utsultet engang.

Jo, nå står tråden der også. Utenfor innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Excuse me?

De fjerner alle funksjonene som var her, og etterhvert som de kommer tilbake i en eller annen form, så jubler folk over seg.

Det er verre her nå enn det var før, så jeg roper ikke hurra før jeg har sett -forbedringer-, ikke bare førstehjelp.

"At folk jubler over seg over småting er ikke så rart, en utsultet person blir også glad for brødsmuler."skrev du.

Så sa jeg at man trenger ikke være utsultet for å bli glad småting- såfremt man ikke er bortskjemt og/eller kravstor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, nå står tråden der også. Utenfor innlegget.

Jo, men hvis du trykker på "Tråd", så går den på det innlegget som sto i 100 nyeste, og det blir markert før man ser hvor i tråden det er. Så er man like langt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"At folk jubler over seg over småting er ikke så rart, en utsultet person blir også glad for brødsmuler."skrev du.

Så sa jeg at man trenger ikke være utsultet for å bli glad småting- såfremt man ikke er bortskjemt og/eller kravstor.

Ikke gjør deg dummere enn du er. Du kjenner sikkert igjen en analogi når du ser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Ikke gjør deg dummere enn du er. Du kjenner sikkert igjen en analogi når du ser den.

Mener hva jeg vil- og tåler at helt fint at du synes jeg er dum. ;-)

"At folk jubler over seg over småting er ikke så rart, en utsultet person blir også glad for brødsmuler" skrev du- og det bare måtte jeg kommentere. For det er forskjell på folk. Noen blir aldri fornøyd. Uansett hva som blir gjort så vil det mennesket alltid finne et MEN.

Andre blir glad for lite og ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener hva jeg vil- og tåler at helt fint at du synes jeg er dum. ;-)

"At folk jubler over seg over småting er ikke så rart, en utsultet person blir også glad for brødsmuler" skrev du- og det bare måtte jeg kommentere. For det er forskjell på folk. Noen blir aldri fornøyd. Uansett hva som blir gjort så vil det mennesket alltid finne et MEN.

Andre blir glad for lite og ingenting.

SDD beskrev det bedre enn meg her oppe.

Jeg er ikke den eneste som i følge deg er "kravstor".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Excuse me?

De fjerner alle funksjonene som var her, og etterhvert som de kommer tilbake i en eller annen form, så jubler folk over seg.

Det er verre her nå enn det var før, så jeg roper ikke hurra før jeg har sett -forbedringer-, ikke bare førstehjelp.

Hva mener du? Det er da mye bedre nå enn det var før! Rent, ryddig og pent. Nå som reklamebannerene på høyresiden er borte, har vi jo masse plass å boltre oss i!

(Får se hvor lenge det varer da, kan jo mistenke at det er en påskegave ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Det er da mye bedre nå enn det var før! Rent, ryddig og pent. Nå som reklamebannerene på høyresiden er borte, har vi jo masse plass å boltre oss i!

(Får se hvor lenge det varer da, kan jo mistenke at det er en påskegave ;-)

Fint å se på, men funksjonaliteten var bedre før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hva mener du? Det er da mye bedre nå enn det var før! Rent, ryddig og pent. Nå som reklamebannerene på høyresiden er borte, har vi jo masse plass å boltre oss i!

(Får se hvor lenge det varer da, kan jo mistenke at det er en påskegave ;-)

Det har blitt bredere her, hvis jeg ikke husker feil. Det er bra.

Men fargene er jævla dårlige, i hvert fall i Firefox. Jeg må myse hele tida, og ser knapt forskjell på lest og ulest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint å se på, men funksjonaliteten var bedre før.

Smaken == Baken.

For min del er funksjonaliteten bedre nå (jeg brukte aldri "nye fra utvalgte", som er det eneste jeg kan se mangler.)

Funksjonelle forbedringer som jeg setter pris på er blant annet: Rent, pent, ryddigere, mindre reklame, bedre plass til å lese/skrive, mindre horisontal scrolling, mulighet til å velge layout, siste 25/50/100 etc.

Men det er klart, hvis nye-fra-utvalgte var _the_ feature for deg, så er det kanskje ingen forbedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken == Baken.

For min del er funksjonaliteten bedre nå (jeg brukte aldri "nye fra utvalgte", som er det eneste jeg kan se mangler.)

Funksjonelle forbedringer som jeg setter pris på er blant annet: Rent, pent, ryddigere, mindre reklame, bedre plass til å lese/skrive, mindre horisontal scrolling, mulighet til å velge layout, siste 25/50/100 etc.

Men det er klart, hvis nye-fra-utvalgte var _the_ feature for deg, så er det kanskje ingen forbedring.

Det er mange ting jeg savner fra gamle dol som har forsvunnet. F.eks. muligheten til å se hvor i tråden innlegget havner før jeg svarer på det. Nå blir innlegget markert før jeg har lest det, og da aner jeg ikke hvor innlegget ditt ligger. Det er kjekt å se hva du har svart på når jeg skal svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange ting jeg savner fra gamle dol som har forsvunnet. F.eks. muligheten til å se hvor i tråden innlegget havner før jeg svarer på det. Nå blir innlegget markert før jeg har lest det, og da aner jeg ikke hvor innlegget ditt ligger. Det er kjekt å se hva du har svart på når jeg skal svare.

Har jeg ikke lagt merke til, var det ikke sånn før også? Jeg mener alltid man måtte lete litt i tråden for å finne innlegget fra siste-nye lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ikke lagt merke til, var det ikke sånn før også? Jeg mener alltid man måtte lete litt i tråden for å finne innlegget fra siste-nye lista.

Nei, før kunne man trykke på "vis tråd", da kom man inn i tråden, men innlegget var ikke markert som lest. Da var det lett å se at det lå et ulest innlegg under sitt eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, før kunne man trykke på "vis tråd", da kom man inn i tråden, men innlegget var ikke markert som lest. Da var det lett å se at det lå et ulest innlegg under sitt eget.

OK. Jeg husker jeg alltid sørget for å åpne hele tråden i et nytt vindu for å få bekreftet hvor jeg var, slik at jeg ikke svarte på feil innlegg. Det var fort gjort før, og er sikkert ikke noe enklere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Jeg husker jeg alltid sørget for å åpne hele tråden i et nytt vindu for å få bekreftet hvor jeg var, slik at jeg ikke svarte på feil innlegg. Det var fort gjort før, og er sikkert ikke noe enklere nå.

Det funker ikke å åpne tråden i nytt vindu heller, innlegget blir markert som lest i det øyeblikket man trykker på "tråd".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Utv.

Nei, før kunne man trykke på "vis tråd", da kom man inn i tråden, men innlegget var ikke markert som lest. Da var det lett å se at det lå et ulest innlegg under sitt eget.

''Nei, før kunne man trykke på "vis tråd", da kom man inn i tråden, men innlegget var ikke markert som lest. Da var det lett å se at det lå et ulest innlegg under sitt eget.''

Dette skyldtes at det før var to typer linker til samme innlegg. Det er det ikke lenger. Et innlegg vil ikke være merket som lest i tråden, dersom du ikke allerede har lest det (f.eks. ved å klikke på det i siste X, eller svar til meg).

Dette mener jeg uansett er mer korrekt, da et lest innlegg er et lest innlegg og bør dermed merkes slik uansett hvor det er linket fra. Jeg skjønner hva du mener med å se innlegget hvis det er snakk om en stor tråd du hele tiden følger med i, men dette tror jeg må løses på en annen måte. Det høres mer ut som om det en "subjektiv vane" du har tillagt deg, enn at det er påtenkt å være slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...