Gå til innhold

Nye fra utvalgte?


Peachy

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna

Neivel, jeg burde kanskje valgt noen andre ord.

Men slik jeg oppfatter webmaster, så føler jeg at h*n nedvurderer min måte å følge med i tråden på ved å kalle det en "subjektiv vane" jeg har lagt til meg. Jeg vet at det ikke bare er jeg som gjør det, og når ikke innlegget man leser blir uthevet på noen måte, blir det veldig vanskelig å få sammenhengen i tråden.

Språket som redskap osv.....

Så i et annet innlegg var formuleringen til webbis moderert til noe slik som "deg (og kanskje også andre)".

Fort gjort at det blir noen små misforståelser under kommunikasjon. Kanskje særlig skriftlig sånn som nå- fordi vi ikke kan lese hverandres kroppspråk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Peachy

    19

  • ShitDiddelyDo

    9

  • Zombiebob

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Webmaster, Utv.

Neivel, jeg burde kanskje valgt noen andre ord.

Men slik jeg oppfatter webmaster, så føler jeg at h*n nedvurderer min måte å følge med i tråden på ved å kalle det en "subjektiv vane" jeg har lagt til meg. Jeg vet at det ikke bare er jeg som gjør det, og når ikke innlegget man leser blir uthevet på noen måte, blir det veldig vanskelig å få sammenhengen i tråden.

''Men slik jeg oppfatter webmaster, så føler jeg at h*n nedvurderer min måte å følge med i tråden på ved å kalle det en "subjektiv vane" jeg har lagt til meg. Jeg vet at det ikke bare er jeg som gjør det, og når ikke innlegget man leser blir uthevet på noen måte, blir det veldig vanskelig å få sammenhengen i tråden.''

Hei,

Ingen nedvurderer din måte å lese tråden på. Jeg påpeker bare at den metoden du bruker, og som subjektivt fungerer for deg, kun fungerer pga. ditt eget brukermønster. Det du betegner som en funksjonalitet er i utgangspunktet ikke det, men du opplever det slik.

Derfor tar jeg til orde for at dette må løses på en ordentlig måte så alle brukere nyter godt av det - ikke bare de som indirekte gjør det fordi de bruker forumet på samme måte som deg. Jeg og mange andre foretrekker å vite at en lest melding er en lest melding, uansett.

Hvis du oppfatter at noen er arrogante så er det beklagelig. Jeg forsøker kun å komme frem til løsninger som objektivt sett fungerer for flest mulig brukere. Da må man forsøke å finne generelle løsninger som tilfredsstiller subjektive ønsker på en måte som ikke slår negativt ut for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men slik jeg oppfatter webmaster, så føler jeg at h*n nedvurderer min måte å følge med i tråden på ved å kalle det en "subjektiv vane" jeg har lagt til meg. Jeg vet at det ikke bare er jeg som gjør det, og når ikke innlegget man leser blir uthevet på noen måte, blir det veldig vanskelig å få sammenhengen i tråden.''

Hei,

Ingen nedvurderer din måte å lese tråden på. Jeg påpeker bare at den metoden du bruker, og som subjektivt fungerer for deg, kun fungerer pga. ditt eget brukermønster. Det du betegner som en funksjonalitet er i utgangspunktet ikke det, men du opplever det slik.

Derfor tar jeg til orde for at dette må løses på en ordentlig måte så alle brukere nyter godt av det - ikke bare de som indirekte gjør det fordi de bruker forumet på samme måte som deg. Jeg og mange andre foretrekker å vite at en lest melding er en lest melding, uansett.

Hvis du oppfatter at noen er arrogante så er det beklagelig. Jeg forsøker kun å komme frem til løsninger som objektivt sett fungerer for flest mulig brukere. Da må man forsøke å finne generelle løsninger som tilfredsstiller subjektive ønsker på en måte som ikke slår negativt ut for andre.

Takk for svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jo, men hvis noen stjæler bilen din og gir deg tilbake halve bilen, for så å gi deg et dekk nå og et hjul da, omfavner du ikke personen for hvert jævla dørhåndtak han måtte finne på å gi deg tilbake bare fordi du ikke hadde det dagen før.

Men det begynner å ligne noe nå. Jeg ser at de f.eks. driver og fikser opp i "100 nyeste". Den forandrer seg ikke til tråden når man trykker på et innlegg.

Problemet nå er at man ikke kommer inn i den aktuelle tråden i det hele tatt. :)

Men det antar jeg de jobber med nå.

Jeg tror faktisk fargene er bedre enn de var i stad. Men skriften er jævla tynn. De burde gå for en annen font. En tykkere en.

Ja, ting blir bedre. Og jeg håper aktiviteten tar seg opp. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja, kan vi ikke bare få webdesignerkurs alle sammen, så kan vi lage vår egen dol-side akkurat sånn som vi vil ha den. :P

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss orange

Smaken == Baken.

For min del er funksjonaliteten bedre nå (jeg brukte aldri "nye fra utvalgte", som er det eneste jeg kan se mangler.)

Funksjonelle forbedringer som jeg setter pris på er blant annet: Rent, pent, ryddigere, mindre reklame, bedre plass til å lese/skrive, mindre horisontal scrolling, mulighet til å velge layout, siste 25/50/100 etc.

Men det er klart, hvis nye-fra-utvalgte var _the_ feature for deg, så er det kanskje ingen forbedring.

Mulighet til å velge layout??? Det har ikke jeg fått med meg! Hva - hvor - hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulighet til å velge layout??? Det har ikke jeg fått med meg! Hva - hvor - hvordan?

Jeg tenkte på horisontalt vs vertikalt (Påskekurven på min side)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...