Gå til innhold

Kosttilskudd og eksamenstid, har du tips?

Anbefalte innlegg

Gjest eksamenstid og slit
Skrevet

Driver med bacheloroppgaven min. I den forbindelse trenger jeg konsentrasjon og overskudd, både til skriftilig og muntlig. Har du tips for kosttilskudd som virker godt i denne tiden det stormer som verst. Har litt dårlig konsetrasjon i perioder og føler hukommelse svikter litt dessverre.

Skrevet

Det er veldig greit å ta lecitin-preparat i forbindelse med eksamer,du kan spørre på apoteket eller helsekost butikk. Det gir beste resultater når man begynner å ta det litt før forventet lesetid, slik at det oppnår et viss nivå i kroppen. Lecitin stimulerer alt det som hjerne trenger til å lære effektivt. Det er også bra å spise alt slags nøtter og tørket frukt, som har lignende effekt men ikke så konsentrert form. Lykke til med oppgaven!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

omega-3- som er en fin flerumettet fettsyre.

Tror generelt at hjernen (og blodomløpet) har godt av tilskudd av flerumettede fettsyrer.

Gjest lykke til
Skrevet

Gerimax ginseng, jeg merket virkning etter to uker. Gå turer, spis sunt, tren litt, gjør litt yoga, ta lesepauser.

Skrevet

Chisandra (tror jeg det heter), kjøpes i helsekostbutikk, virker stimulerende og stressdempende.

Skrevet

Jeg forsøkte rosenrot, og den fungerte utrolig bra mht konsentrasjon og energi. Jeg har ved flere anledninger forsøkt Ginseng, men det funker overhodet ikke for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...