Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her kommer en liten betraktning fra en mamma som har hatt en suveren påske!

For 8 år sida gikk jeg gravid, kvalm og spydde... Nå har jeg 3 unger, hovr den yngste er godt og vel 2,5 år. Han er en kløpper på ski, (går ikke veldig langt, men han trives med ski på beina)

Jeg er ikke lenger kvalm, har ikke lenger bekkenløsningsproblemer, har ikke amme-barn, ei heller et barn som er avhengig av å kunne sove i pulken til bestemte tider...

Livet er rett og slett blitt en den enklere! OG det er herlig å ha slike dager sammen med ungene!

Men nå er påska snart over... Det er på en måte veldig dumt, for vi har virkelig storkosa oss i påska: vært litt på turer, pilka og vært i slalomen. Vi har vel ikke vært hjemme på dagtid på over 1 uke, men i dag er vi hjemme. GODT.

Jeg skal bake brød (gikk tomt da ungene fant ut at det var knallgodt å grille brødskive med raudost på bålet)., Vi skal sette opp trampolina, og vi skal på sykkeltur. Vi er bortbedt på middag, pinnekjøtt, og så skal vi se på film i kveld, og spise restene av påskegodtet. Far skal "på igjen" på jobb imorgen, så vi tar innspurten i kveld.

Ungene er fine og brune, de er uthvilte og greie, - kan man ha det bedre!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272522-p%C3%A5ska-er-snart-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja - vi har i allefall ikke snødd bort. Er vel i skrivende stund ca 28 grader utenfor. Barna er på hytta med besteforeldrene, og mor & far er på "kjæresteferie" alene langt nede i Sør Kinahavet. En ukes barnevakt var 40 års gave til min mann fra foreldrene hans, og vi koooooser oss som bare det. Jeg tror vi har godt av det også - bare oss for en uke. Barna har det strålende hos besteforeldrene og det er uansett en alt for lang reise for dem - ikke hadde de likt maten heller. Når det er sagt: Jeg gleder meg skikkelig til å se barna mine igjen på onsdag!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...