Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke vært der selv, men har mange kjente som har vært der. Det er et helt ok senter, det eneste som er dumt er at man må i shuttelbuss til stranda. Stranda nedenfor hotellet ble ødelagt i en storm for noen år siden, og er ikke blitt fikset.

Sånn ellers så er jeg en Sunwing Resort fan på min hals, og har vært på slike sentre mange ganger. Det er alltid topp service, god mat, og flotte bassengområder. I år som i fjor og i forfjor, så reiser vil til Sandy Bay på Kypros.

Vi var der sommeren 2005 og var veldig fornøyde. Barna var da 4,5 og 5,5 år gamle og storkoste seg ved barnebassengene. Eldstemor lærte seg til og med å svømme i Lollobassenget!!!

Vi savnet ikke stranda i det hele tatt. Vi var en tur nede der, men jentene syntes det ble litt skummelt med bølgene. De foretrakk bassenget. Og det var helt greit for oss.

Underholdningen på kvelden var morsom for barna, men vi var ikke med på det hver kveld.

JEntene var med på noen aktiviteter uten oss, og det var kjekt for både liten og stor. Det kostet vel 6 Euro mener jeg, men ga dem 2 timer med organisert leking som visstnok var storartet.

Alle som har med barna å gjøre snakker norsk, svensk eller dansk.

Det var grei mat på hotellet og i restauranten som hørte til komplekset. Flere restauranter i Cala Bona som hadde godt mat også.

Det var omtrent 500 m å gå til der restaurantene begynte i Cala Bona, og det fortsatte ganske langt. Men med litt god tid var det en koselig kveldstur å gå seg.

Det er supermarked i hotellet, men det er myyyye billigere å handle i sentrum. Likevel kjekt å ha butikk så nært.

Lollo og Bernie ble gode venner av barna, og de snakker ofte om dem fremdeles.

Så jeg kan uten tvil anbefale stedet :)

Heisan. Ikke noe svar på spørsmålet ditt, for jeg lurer på det samme selv. Vi reiser dit 3. juli og skal være der i 14 dager med to barn. Satser på at det meget bra der! Har vært i Alcudia tidligere, men fikk lyst til å oppleve en annen del av øya selv om det er litt mer prakk å komme seg til stranda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...