Gå til innhold

Tacomix har landet!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Etter å ha vært borte stortsett hele tiden etter di la om oppsettet så kommer jeg tilbake hit. Jeg orker rett og slett ikke være noe annet sted nå. Men trenger å skrive et sted.

Så hva skjer her nå?

Skrevet

Heeeei?! Jøssesnavn, deg hadde jeg ikke trodd kom tilbake igjen.Hva skjedde med egetforum? Kjempefint å ha deg tilbake!!

Åssen har du det da?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Heisan, og velkommen tilbake!

Jo, her er det virkelig begynt å ta seg opp igjen.

Det som er ekstra fint er at det er så mange ulike mennesker som skriver. Ergo sitter det masse kompetanse rundt omkring her som bare venter å få utfylle hverandres spørsmål..

Kombinert med helse info....'

Kan det bli bedre?

:-)

Hyggelig å se nicket ditt igjen!

Gjest jaddanoblirdliv
Skrevet

Nå kan du klikke deg inn på min-side å klikke på påskegaven, da får du det gamle oppsettet tilbake :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Heeeei?! Jøssesnavn, deg hadde jeg ikke trodd kom tilbake igjen.Hva skjedde med egetforum? Kjempefint å ha deg tilbake!!

Åssen har du det da?

Jeg savner deg så fælt faktisk. Å jo, jeg kommer tilbake NÅ! Har tatt fri fra det andre forumet nå. Vi kan ha animerte figurer der, men det blir for mye bevegelser for mun del. Så jeg blir syk å se for mye på slike ting. Så nå har jeg landet igjen!

Ellers så er det full aktivitet på egetforumet, bare jeg som ikke orker noe mer nå på en uke. Trenger en pause derfra.

Jo, jeg har det bare bra jeg. Hatt en fin ferie her jeg bor. Ikke gjort noe spesielt. Hvordan går det med deg? Vær på hyttetur?

Gjest Tacomix
Skrevet

Nå kan du klikke deg inn på min-side å klikke på påskegaven, da får du det gamle oppsettet tilbake :)

Takk for tipset. Det er derfor jeg kom tilbake. Jeg fikset nytt oppsett for noen dager siden. Men nå er jeg her igjen for fult.

Gjest Tacomix
Skrevet

Heisan, og velkommen tilbake!

Jo, her er det virkelig begynt å ta seg opp igjen.

Det som er ekstra fint er at det er så mange ulike mennesker som skriver. Ergo sitter det masse kompetanse rundt omkring her som bare venter å få utfylle hverandres spørsmål..

Kombinert med helse info....'

Kan det bli bedre?

:-)

Hyggelig å se nicket ditt igjen!

Så bra da. Håper jeg vil få tilbake dol gløden igjen nå. Aktiv som før tror jeg at jeg greier å bli:)

Hyggelig at du liker å se mitt nick. Får det fint her framover nå tror jeg:)

Skrevet

Jeg savner deg så fælt faktisk. Å jo, jeg kommer tilbake NÅ! Har tatt fri fra det andre forumet nå. Vi kan ha animerte figurer der, men det blir for mye bevegelser for mun del. Så jeg blir syk å se for mye på slike ting. Så nå har jeg landet igjen!

Ellers så er det full aktivitet på egetforumet, bare jeg som ikke orker noe mer nå på en uke. Trenger en pause derfra.

Jo, jeg har det bare bra jeg. Hatt en fin ferie her jeg bor. Ikke gjort noe spesielt. Hvordan går det med deg? Vær på hyttetur?

Jeg har det bedre jeg, men ikke i jobb enda. Snart der tenker jeg. Påsketuren gikk fint selv om vi var så mange som 18stk på det meste. Vi moret oss med aking i en bratt bakke her en kveld, smått og stort :) Eller ble det mye hyttekos for min del. Ski fikk være ski i år, men de andre var aktive hver dag. Du er på hjem besøk? Hørt noe fra sørlandet??? Ikke min...

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg har det bedre jeg, men ikke i jobb enda. Snart der tenker jeg. Påsketuren gikk fint selv om vi var så mange som 18stk på det meste. Vi moret oss med aking i en bratt bakke her en kveld, smått og stort :) Eller ble det mye hyttekos for min del. Ski fikk være ski i år, men de andre var aktive hver dag. Du er på hjem besøk? Hørt noe fra sørlandet??? Ikke min...

Kjedlig at du skal være plaget så lenge:( Håper du snart kommer tilbake til jobb! Nå har du gått lenge nok!

Koslig at dere hadde en fin påsketur da:) Nei, som jeg skrev så er jeg ikke på hjem besøk nå. Jeg er her jeg bor nå. Har ikke hatt sikkelig påskeferie. Har måtte jobbe med oppgaver for det meste. Selv om det stortsett har blitt tv titting for det.

Nei, jeg har heller ikke hørt noe fra sør. Tror ikke noen har lyst på oss:(

tzatziki1365380058
Skrevet

Kan du ikke få med deg resten der borte på eget? Det er helt unødvendig med det alternative forumet, nå når påskekurven er et alternativ. Oppdaget det nettopp, og er yr av glede!

Gjest Tacomix
Skrevet

Kan du ikke få med deg resten der borte på eget? Det er helt unødvendig med det alternative forumet, nå når påskekurven er et alternativ. Oppdaget det nettopp, og er yr av glede!

Tviler på at di som (ikke også er her allerede) kommer over. Jeg har hvertfall kommet over. Men jeg kommer til å være på det andre forumet også. Men tror dol begynner å bli bra igjen nå. Trives litt nå med at jeg kan ha det gamle oppsettet:)

tzatziki1365380058
Skrevet

Tviler på at di som (ikke også er her allerede) kommer over. Jeg har hvertfall kommet over. Men jeg kommer til å være på det andre forumet også. Men tror dol begynner å bli bra igjen nå. Trives litt nå med at jeg kan ha det gamle oppsettet:)

Hva er det som trekker der inne, egentlig? Jeg synes oppsettet der er helt håpløst! I alle fall mye verre enn det som er her nå, etter påskekurven.

Sett noe til Amber der inne? Ser at Ulvinnen er der innimellom, men hvor er Amber?

Og SDD har også sviktet oss, ser jeg. Trist, bare trist :(

Gjest Tacomix
Skrevet

Hva er det som trekker der inne, egentlig? Jeg synes oppsettet der er helt håpløst! I alle fall mye verre enn det som er her nå, etter påskekurven.

Sett noe til Amber der inne? Ser at Ulvinnen er der innimellom, men hvor er Amber?

Vi var en gjeng som etablerte oss på den siden når di skiftet oppsettet her. Jeg synes det var mye bedre oppsett der da enn di hadde fått her. Men nå er det ok både her og der.

Det som trekker er vel at man kan legge ut bilder, ha avatarer, smileyer og at vi har fått til en god tone mellom oss som er der:)

Nei, jeg har ikke sett Amber Sun der inne. Hun takket for seg her på dol og siden har jeg ikke sett hun. Trist at det har blitt slik. Ellers så er det mange kjente der inne som har vært her i lang tid, men en god del av dem er også her.

Håper det kan komme tilbake til gamle dol stemning, slik det engang var når jeg kom hit.

Skrevet

Har du ordnet så du får vertikalt delt skjerm da? Da er det nesten som gamle DOL :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Har du ordnet så du får vertikalt delt skjerm da? Da er det nesten som gamle DOL :)

Ja, jeg har fikset til vertikal oppdeling. Derfor det ble levlig for meg her igjen:) Det er godt det endelig kom:)

Skrevet

Hun er der men under annet nick :)

Sladrehanken

tzatziki1365380058
Skrevet

Hun er der men under annet nick :)

Sladrehanken

Jeg tok en titt der inne nå, og tror jeg fant henne, ja.

Kunne ikke forestille meg at hun droppet forum for godt.

Jeg tipper at alle er tilbake her innen 3 mnd :)

"Krysser fingrene"

Skrevet

Jeg tok en titt der inne nå, og tror jeg fant henne, ja.

Kunne ikke forestille meg at hun droppet forum for godt.

Jeg tipper at alle er tilbake her innen 3 mnd :)

"Krysser fingrene"

Hvor er det forumet dere snakker om??

Gjest Tacomix
Skrevet

Hei du! Koselig å se deg igjen :-)

Takk for det:) Koselig å endelig være tilbake igjen også:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...