Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor er din snart 6 åring?

Jeg synes gutten min er ganske stor. Han veier 25 kilo (mye?). Høyden vet jeg ikke, men vi må i hvert fall kjøpe str. 116 til han i bukser, gjerne 122 i gensere. Jeg tipper han er ca. 115 cm høy, om ikke høyere. Han blir 6 i oktober.

Skrevet

Jeg har jente som ble 5 i januar. Hun er omtrent akkurat en meter, og ca 15 kg. Lita snuppe med andre ord. Bruker 104 i klær.

Skrevet

Jeg har jente som ble 5 i januar. Hun er omtrent akkurat en meter, og ca 15 kg. Lita snuppe med andre ord. Bruker 104 i klær.

skulle gjerne sett dem ved siden av hverandre .... :)

Gjest også en mamma
Skrevet

Min blir 6 i juni, er ca 112 cm lang og veier 17,5 kg.

Skrevet

Vår nettopp 5-åring er 126 og 25 kg. Med andre ord store forskjeller mellom ungene :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Min seksåring (gutt) er 122 cm høy og veier drøye 20 kg.

Skrevet

Jeg har en snart 7-åring, og han er 20 kg og 120 cm. Han er nest minst av guttene i klassen sin.

Skrevet

Snuppa mi er 6,5 år og hun er 117 cm / 22,5 kg nå og helt gjennomsnittlig for 6-årige jenter.

Skrevet

Jenta mi blir seks i juni. Hun er ca 118 cm (ble målt til 117 cm i januar, men hun har sikkert vokst en cm eller tre siden da) og veier 23 kilo tror jeg.

Hun er drøy rundt magen, og nytt tøy blir heretter kjøpt inn i str 122. Det meste av det hun bruker nå, er i 116.

Skrevet

Har ei som blir 6 i juni. Hun er 17 kilo og 113 cm. Hun bruker 28/29 i sko, og 116 i bukser og 122 i overdeler.

Skrevet

Jenta mi blir syv om et par mnd. Hun er ca 122 cm høy og veier ca 18 kg.

Gjest guttelus
Skrevet

Jenta på akkurat 6 år er 118 cm høy og 21 kilo. Jenta på 7, 5 år er 129 cm høy og 25 kilo. Det virker som om de har helt normal høyde og vekt.

Skrevet

Datteren min blir 6 i november, er 122 cm høy og veier 22 kg. Hun bruker str. 116-122 i klær og 30-31 i sko.

Skrevet

Jenta mi ble 6 i november og hun er 21 kg og 123 cm høy. Hun bruker 30 i sko og 116 i bukser, 122/128 i overdeler, hun er lang i armer og rygg, så alle gensere i "riktig" størrelse i flg alder, blir for korte...

Skrevet

Min stedatter på nøyaktig 6 1/2 år veier ca 16 kilo, er vel ca 114 cm høy, bruker 116 i klær stort sett og str 27 i sko (vinterskoene var faktisk i str 29, men de var nok litt små... joggeskoene i fjor sommer var i str 25).

Hun er ikke av de største, nei ;)

Gjest også en mamma
Skrevet

Har ei som blir 6 i juni. Hun er 17 kilo og 113 cm. Hun bruker 28/29 i sko, og 116 i bukser og 122 i overdeler.

Omtrent akkurat som min! Bare at min gutt bruker 30-31 i sko. Ellers ganske så likt. :-) (Min er 112 cm og 17,5 kg, gutt, også 6 år i juni)

Gjest Elextra
Skrevet

Min er også 115-116 høy, men veier ikke mer enn drøye 18 kg.

Han blir 6 til sommeren.

Skrevet

Vi har ei som fylte 6 i februar.

Hun bruker 116/122 i bukser og 128 i gensere. Hun er ganske normalt stor sammenlignet med jevnaldrende venner.

Hun veier ca. 22 kg, men jeg vet ikke helt høyden hennes.

Gjest annlovinda
Skrevet

Gutten vår blir 6 i desember.

Han veier 21 kg og er ca 116 cm.

ylvali1365381015
Skrevet

Jenta mi blir seks i juni. Hun er ca 118 cm (ble målt til 117 cm i januar, men hun har sikkert vokst en cm eller tre siden da) og veier 23 kilo tror jeg.

Hun er drøy rundt magen, og nytt tøy blir heretter kjøpt inn i str 122. Det meste av det hun bruker nå, er i 116.

Min ble veid og målt på kontroll i går, blir seks i juni og har nøyaktig de samme mål som din! :-)

Hun er litt lengre enn snittet, men helt normal både hva høyde og vekt angår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...