Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor stor er din snart 6 åring?

Jeg synes gutten min er ganske stor. Han veier 25 kilo (mye?). Høyden vet jeg ikke, men vi må i hvert fall kjøpe str. 116 til han i bukser, gjerne 122 i gensere. Jeg tipper han er ca. 115 cm høy, om ikke høyere. Han blir 6 i oktober.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272739-st%C3%B8rrelse-p%C3%A5-56-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jenta mi blir seks i juni. Hun er ca 118 cm (ble målt til 117 cm i januar, men hun har sikkert vokst en cm eller tre siden da) og veier 23 kilo tror jeg.

Hun er drøy rundt magen, og nytt tøy blir heretter kjøpt inn i str 122. Det meste av det hun bruker nå, er i 116.

Annonse

Min stedatter på nøyaktig 6 1/2 år veier ca 16 kilo, er vel ca 114 cm høy, bruker 116 i klær stort sett og str 27 i sko (vinterskoene var faktisk i str 29, men de var nok litt små... joggeskoene i fjor sommer var i str 25).

Hun er ikke av de største, nei ;)

Gjest også en mamma

Har ei som blir 6 i juni. Hun er 17 kilo og 113 cm. Hun bruker 28/29 i sko, og 116 i bukser og 122 i overdeler.

Omtrent akkurat som min! Bare at min gutt bruker 30-31 i sko. Ellers ganske så likt. :-) (Min er 112 cm og 17,5 kg, gutt, også 6 år i juni)

ylvali1365381015

Jenta mi blir seks i juni. Hun er ca 118 cm (ble målt til 117 cm i januar, men hun har sikkert vokst en cm eller tre siden da) og veier 23 kilo tror jeg.

Hun er drøy rundt magen, og nytt tøy blir heretter kjøpt inn i str 122. Det meste av det hun bruker nå, er i 116.

Min ble veid og målt på kontroll i går, blir seks i juni og har nøyaktig de samme mål som din! :-)

Hun er litt lengre enn snittet, men helt normal både hva høyde og vekt angår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...