Gå til innhold

American Idol på tv2 zebra

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Lurer på om det er ferdig - sendingene av American Idol?

Gjest lillee_my88
Skrevet

http://www.dagbladet.no/tvprogram/

vær se god :). Bare å se etter. Er ikke så lenge siden jeg så auditions, og da regner jeg med de sender til en vinner er kåret? Snakk om ei uke siden jeg så en skikkelig dårlig auditon der, så det ge kan umulig ha blitt ferdige allerede.

Skrevet

http://www.dagbladet.no/tvprogram/

vær se god :). Bare å se etter. Er ikke så lenge siden jeg så auditions, og da regner jeg med de sender til en vinner er kåret? Snakk om ei uke siden jeg så en skikkelig dårlig auditon der, så det ge kan umulig ha blitt ferdige allerede.

Det ser ut som det går fortsatt..Men det pleide å gå på tirsdag og torsdag. Spekulerte bare når det ikke gikk ikveld. Men det er vel fordi den stygge fotballsesongen er begynt...:S

:)

Skrevet

Det var finale på tirsdagen. Men det er vist allerede gang sendinger med nye runder audition.

Skrevet

Det var finale på tirsdagen. Men det er vist allerede gang sendinger med nye runder audition.

Hvordan kunne det være finale allerede?

Det var jo 5 stykk igjen før påske...?

Skrevet

Hvem var de 5 beste?

Og hvem var i finalen (de 2 beste)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...