Gå til innhold

Egetforumet!

Anbefalte innlegg

Gjest Oppfordring
Skrevet

Hvorfor skal alle være på ett annet forum. Kan de komme over hit snart?

Skrevet

Hvorfor ikke ? Det er jo mulig å være begge steder da... Jeg er både der og her. Og vet om flere som er det.

Gjest Oppfordring
Skrevet

Hvorfor ikke ? Det er jo mulig å være begge steder da... Jeg er både der og her. Og vet om flere som er det.

En kan selv velge hvor en vil være, men jeg savner alle sammen. Kan flere komme over?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg er begge plasser. Syns det er OK og skravle der inne.

Gjest miss orange
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1176244309' post='3588042]

Jeg er begge plasser. Syns det er OK og skravle der inne.

Kan du gi meg link til den egensiden?

tzatziki1365380058
Skrevet

Det er mulig å være begge steder, men det fører til mindre aktivitet på begge stedene - i alle fall inntil det er nok nye medlemmer på dol til å ta plassen til de som forsvant. Og det nye forumet er strengt tatt helt unødvendig dersom det var det med vertikal deling som var problemet. Dessuten er det nye forumet et sted som folk ikke finner på egen hånd, ergo stagnering i brukermengden, og færre forskjellige innspill og reaksjoner får man jo på ting.

Men det synes kanskje folk er greit, Det får meg til å lure på at folk som talte hardt mot at det var "klikker" på dol, faktisk synes det er strålende at de nå har fått meg seg hele klikken til nytt forum, og hvor de slipper innblanding fra "fremmede" - dvs nye dolere. Gjelder sikkert ikke alle, naturligvis.

Jeg savner de som ikke er her lenger, men jeg vil ikke over på eget. Gleder meg bare til dol tar seg opp igjen, synes det er på god vei nå.

Skrevet

Kikket litt på det nå. Så slitsomt det var å lese med alle dingsene som hoppet opp og ned i mange fæle farger....

Ikke min stil nei!

Og nå har vi jo fått vertikaldelingen tilbake her, så nå står itj verda tel påske!!! ;-)

*morsan svever fortsatt på en sky*

Skrevet

Det er mulig å være begge steder, men det fører til mindre aktivitet på begge stedene - i alle fall inntil det er nok nye medlemmer på dol til å ta plassen til de som forsvant. Og det nye forumet er strengt tatt helt unødvendig dersom det var det med vertikal deling som var problemet. Dessuten er det nye forumet et sted som folk ikke finner på egen hånd, ergo stagnering i brukermengden, og færre forskjellige innspill og reaksjoner får man jo på ting.

Men det synes kanskje folk er greit, Det får meg til å lure på at folk som talte hardt mot at det var "klikker" på dol, faktisk synes det er strålende at de nå har fått meg seg hele klikken til nytt forum, og hvor de slipper innblanding fra "fremmede" - dvs nye dolere. Gjelder sikkert ikke alle, naturligvis.

Jeg savner de som ikke er her lenger, men jeg vil ikke over på eget. Gleder meg bare til dol tar seg opp igjen, synes det er på god vei nå.

Enig med du :-)

Sponheim kan ihvertfall ikke beskylde OSS for ikke å ha stayerevne!! ;-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Kikket litt på det nå. Så slitsomt det var å lese med alle dingsene som hoppet opp og ned i mange fæle farger....

Ikke min stil nei!

Det har også plaget meg.

Gjest Tacomix
Skrevet

Bra sagt:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

For min del gidder jeg ikke være på et forum der webmaster ber meg gjøre avanserte webdesingnendringer på egen pc for å få siden brukbar på laptop med Firefox.

Greit nok at de etter en stund rettet opp da de innså at de hadde driti seg ut, men jeg har fått svar på at de ikke har noen planer om å forandre på fonten/skriftstørrelsen/fargevalget, noe som gjør siden ubrukelig for meg. Skriften er for liten. Den er for tynn. Fargekontrastene er for små.

Jeg får vondt i hodet etter få minutter.

Så enkelt er det for min del.

Skrevet

Ikke min stil nei!

Nei, her på nett er man der man trives! Plages man på en side, enten det nå er med layout eller andre ting, så lar man være å bruke nettstedet. Slik tenker iallfall jeg.

Jeg syns det er fint på det andre stedet, klart det er ikke optimal layout og funksjoner, men det er en fin tone og artig å være der. Jeg er også her på dol nå etter at vertikaldelingen kom tilbake. For det meste leser jeg her, men det har jeg igrunn alltid gjort. Er vel ikke den som har produsert mest.

For meg er det ikke noe enten/eller, men ja takk, begge deler :o)

Skrevet

Kommer til å være begge plasser nå (om jeg har tid); nå er jo denne siden endelig brukbar igjen.

tzatziki1365380058
Skrevet

For min del gidder jeg ikke være på et forum der webmaster ber meg gjøre avanserte webdesingnendringer på egen pc for å få siden brukbar på laptop med Firefox.

Greit nok at de etter en stund rettet opp da de innså at de hadde driti seg ut, men jeg har fått svar på at de ikke har noen planer om å forandre på fonten/skriftstørrelsen/fargevalget, noe som gjør siden ubrukelig for meg. Skriften er for liten. Den er for tynn. Fargekontrastene er for små.

Får du virkelig vondt i hodet etter få minutter?

Jeg er sikker på at du kommer tilbake hit om ei stund, likevel. Jeg føler det på meg! Jeg gir deg 3 måneder..... :)

Krysser fingrene!

Foreløpig avskjedssuss fra

tzatziki1365380058
Skrevet

Næhæi!

Når det er sagt, så kan jeg vel tenke meg at herren Sponheim beskylder de han finner det for godt å beskylde, uansett hvor mye hold det er i det:)

Skrevet

"er for liten. Den er for tynn. "

Si meg, er du egentlig på riktig forum nå? ;-)

Skrevet

Næhæi!

Når det er sagt, så kan jeg vel tenke meg at herren Sponheim beskylder de han finner det for godt å beskylde, uansett hvor mye hold det er i det:)

Ja, den karen der er ikke min favoritt, nei!

Gjest Oppfordring
Skrevet

Kommer til å være begge plasser nå (om jeg har tid); nå er jo denne siden endelig brukbar igjen.

Høres bra ut. Vertikale er bare toppers.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...