Gå til innhold

Vi har fått en lillebror :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I dag fikk vi endelig den fantastiske beskjeden! Vi har fått en lillebror til gullgutten vår - som er SÅ superstolt! Babyen skal få hans babyseng ja, den saken er helt klar! Vi hentet storebror i barnehagen og hadde med flagg i dag, det var en fin markering følte vi. Han strålte og lo da vi fortalte at han hadde blitt storebror. Han så på bildet og sa, og jeg som ønsket meg en gutt! snufs... dette har vært en fantastisk dag!

Vi har hatt Cundinamarca som distrikt siden nov06 (før det hadde vi Barranquilla fra sept06). Vår lille prins blir 6 mnd om noen dager - det er helt rart - en liten baby...

Ønsker dere en god natt og en fin dag i morgen!

Stor takknemlig hilsen fra

valmue

Skrevet

HURRA, gratulerer så mye med en liten prins og lillebror. Fantastisk :)

Kos dere med bilde og reiseforberedelser.

Hos oss er koffertene pakket, vi reiser på torsdag og skal snart møte vår vakre prinsesse :)

Hilsen

Skrevet

Hei og gratulerer med lillebror og en sønn.

Tenker det er gøy for storebror også.

Lykke til med reiseforberedeleser til vakre Colombia :-)

Hilsen

Skrevet

Endelig ble det deres tur. Gratulerer så mye med den lille prinsen.

God tur til Colombia!

Skrevet

Gratulerer med lillebror! Vi var i Cundinamarca i 2002 og hentet oss en lillesøster.

God tur til Colombia!

Skrevet

GRATULERER SAAAAAA MASSE MED LILLEBROR.

Og saa liten som han er. kan tenke meg at storebror er stolt..

Naa er vel all ventetid glemt ;-)

Lykke til paa overtagelsen.og god tur ti vakre Colombia

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten lillebror. Endelig var det deres tur. Kos dere med bildet og reiseforberedelser.

Klem

Skrevet

Fantastisk. Gratulerer og lykke til, Så kjekt å se at det er mange tildelinger..... Håper på noen distrikt også snart

kristin691365380881
Skrevet

Gratulerer så mye med en liten sønn! Herlig og virkelig på tide :)

Lykke til med forberedelser og hentereise.

P.S. Har sendt deg en e-post ;)

Vennlig hilsen

Skrevet

Så flott !! Gratulerer med den lille prinsen .)))

Skrevet

Gratulerer sååå mye her også!!!!!!! Endelig kom telefonen med den herlige beskjeden ;o))))) Kan tenke meg storebror er stolt ja!!! Han blir nok en super storebror!!!

Vi kommer innom en dag før dere reiser, men tar gjerne imot bilde pr mail før det..... Kan tenke meg han er verdens vakreste han og ;o)

Klemmer til dere alle tre (fire) fra

Skrevet

Hipp Hipp hura:-) Gratulerer så masse med Lillebror:-)

Skrevet

Gratulerer så masse med lillebror. Lykke til med reiseforberedelsene, og god tur til fantastiske Colombia

Hilsen fra

Skrevet

Hei hei!!

Gratulerer med prinsen!!! Vi hadde også Cundinamarca, var i Zipaquira og hentet lillebror i november. God tur, kos dere!!

Gjest girasol
Skrevet

Hurra hurra! Ja det skulle bare mangle å ikke flagge på en sådan fantastisk dag!! Håper det går fort, fort å hente veslegutt!!

Hilsen

trk1365380645
Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer så masse, det var jammen på tide!

Gratulasjonsklemmer fra trk

linus1365380366
Skrevet

Kjære Valmue m/fam.

Dette var herlige nyheter! GRATULERER så mye med en lillebror:o)

Skrevet

Gratulerer så masse med etterlengtet lillebror, og riktig god tur for å hente ham!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...