Gå til innhold

Vi har fått en lillebror :))

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag fikk vi endelig den fantastiske beskjeden! Vi har fått en lillebror til gullgutten vår - som er SÅ superstolt! Babyen skal få hans babyseng ja, den saken er helt klar! Vi hentet storebror i barnehagen og hadde med flagg i dag, det var en fin markering følte vi. Han strålte og lo da vi fortalte at han hadde blitt storebror. Han så på bildet og sa, og jeg som ønsket meg en gutt! snufs... dette har vært en fantastisk dag!

Vi har hatt Cundinamarca som distrikt siden nov06 (før det hadde vi Barranquilla fra sept06). Vår lille prins blir 6 mnd om noen dager - det er helt rart - en liten baby...

Ønsker dere en god natt og en fin dag i morgen!

Stor takknemlig hilsen fra

valmue

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272806-vi-har-f%C3%A5tt-en-lillebror/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer sååå mye her også!!!!!!! Endelig kom telefonen med den herlige beskjeden ;o))))) Kan tenke meg storebror er stolt ja!!! Han blir nok en super storebror!!!

Vi kommer innom en dag før dere reiser, men tar gjerne imot bilde pr mail før det..... Kan tenke meg han er verdens vakreste han og ;o)

Klemmer til dere alle tre (fire) fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...