valmuer Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Hei hei!! Gratulerer med prinsen!!! Vi hadde også Cundinamarca, var i Zipaquira og hentet lillebror i november. God tur, kos dere!! Så flott! Lillebror er også fra Zipaquira! Har du en mailadr jeg kan kontakte deg på? Det hadde vært supert! Klem fra valmue 0 Siter
Ninte Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Gratulerer så mye med en liten prins, og lykke til med reiseforberedelsene. God tur! hilsen 0 Siter
Juliansmamma Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Endelig i mål!!! Gratulerer såååå masse. Så deilig for storebror å endelig få lillebror hjem. Kan tenke han har trippet en stund nå..... Lykke til med alle forberedelsene, og koooos dere i vakre Colombia! Mvh 0 Siter
ZipaCali Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Så flott! Lillebror er også fra Zipaquira! Har du en mailadr jeg kan kontakte deg på? Det hadde vært supert! Klem fra valmue Hei hei!! Det er ikke mange som har barn fra Zipaquira (vi er heldige................) Mailadressa er [email protected] Bare til å ta kontakt, jeg kan fortelle deg ihvertfall LITT om Zipaquira (???????) og enkelte ting rundt reiser o.l. 0 Siter
Blessed woman x 2 Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Gratulerer så masse med den lille gutten deres!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.