Gå til innhold

Mensen (utenfor tema, men dere er så flinke her)

Anbefalte innlegg

Gjest veldig lei mensen

Fødte mai 06, sluttet å amme jan 07. Fikk litt kraftig mens 5. mars, varte 6-7 dager. Fikk kraftig mens 2. april. som varer fortsatt. 10. dagen i dag og jeg er drittlei. Bruker cerazette og har gjort det siden juni 06.

Hva er problemet? Jeg er så utrolig lei. Må jeg bytte pille?

Fortsetter under...

Gjest lillee_my88

cerazette, er ikke det en minipille eller tar jeg feil nå? Og minipiller gjør at du enten får ofte blødninger eller ingenting i det hele tatt. Prøv deg på en vanlig ppiller heller, eller snakk med legen ihvertfall, kan jo være fødselen og, at dette kommer til å gå over veldig snart? Selv om det har gått lang tid siden du fødte,,

Jeg brukte også Cerazette en periode, men hadde så mange små og store og uregelmessige blødninger at jeg kuttet den ut. Nå når du er ferdig med å amme, kan du jo bruke vanlige p-piller, ikke sant? Jeg har brukt Marvelon det siste halvannet året. Ingen ekstra blødninger, men trolig redusert sex-lyst :-(

Jeg har en jente på 7 uker og skal begynne med cerazette nå. Men gynekologen sa til meg at den burde jeg slutte med når jeg sluttet å amme fordi den kunne gi litt "rare" blødninger da, og at vi derfor da burde velge noe annet. Cerazette er derfor bra når man ammer, men ikke like bra når man ikke ammer, i følge gynekologen. Så snakk med legen din og velg en annen pille istedet :-)

Gjest veldig lei mensen

Bldøninger er en vanlig bivirkning av Cerazette, men du bør kanskje gi den litt tid? Den fungerer veldig bra for meg. Har ikke hatt mensen på over to år og ingen andre bivirkninger heller.

Hvor lang tid da? Har brukt den 10 mnd nå.

Annonse

Gjest veldig lei mensen

Jeg har en jente på 7 uker og skal begynne med cerazette nå. Men gynekologen sa til meg at den burde jeg slutte med når jeg sluttet å amme fordi den kunne gi litt "rare" blødninger da, og at vi derfor da burde velge noe annet. Cerazette er derfor bra når man ammer, men ikke like bra når man ikke ammer, i følge gynekologen. Så snakk med legen din og velg en annen pille istedet :-)

Kan virke som det stemmer, da... Kjedelig, den var så auper da jeg ammet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...