Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

29

• jubalong70

8

• Babette

5

• cecily

5

Mest aktive i denne tråden

Nei dæven døtte, du, unnskyld språket! ;-) Men ikke bare får jeg vertikalt oppsett, men attpåtil er både "svar til meg" og "siste 100" som FORUM, og ikke ny side!!! :-D

Dette burde de ha markedsført bedre gitt! :-) Nå er det jo nesten som før i tiden - til og med klikkepunkt på svar og nyeste for å komme til tråden! :-DDDDDD

*storfornøyd (og litt treig) morsan*

Velkommen etter, kjære morsan!

Nå er DOL nesten som før - til min manns store fortvilelse.... Han synes jeg bruker mye tid her!

Men du må være innlogget da, for å få vertikalt oppsett.

Det burde vel gå greit. Før hadde jeg innloggingssiden under favoritter, slik at jeg alltid logget meg på før jeg begynte å sørfe rundt;-)

Etter omleggingen har det vært "åpent" som har vært på favorittlista, men jeg kan kanskje endre det tilbake nå...

Litt treig ja....

Jeg syns faktisk dette oppsettet (vertikalt) kunne vært det normale jeg da, men det har kanskje noe med reklame e.l å gjøre.

Man må nemlig logge seg inn for hver gang hvis man skal få det gode oppsettet og det er litt pes :)

Jeg brukte alltid å logge meg på med en gang før, så det skal ikke bli vanskelig å gå tilbake til den vanen;-)

Annonse

Annonse

Horisontal betyr vel side ved side og vertikal under hverandre??

Det var jeg da rimelig sikker på, men nå begynner jeg sannelig å lure.. Sikker på du vet hva du snakker om? ;-)

Tips for tanken: Horisintal betyr at det har samme retning som en _horisont_! ;-) Altså vannrett.

*Øy, øy* Horisontal betyr jo vannrett og det vi ønsker her på DOL er vannrett inndeling (innlegg ved siden av hverandre).

*forvirra*

LOL!! verre & verre!! :-D

Vannrett/horisontal betyr at skillet mellom trådoversikten og selve innlegget er delt vannrett/horisontalt.

Når trådoversikten og innlegget står side om side, betyr det at delelinja mellom dem står loddrett/vertikalt! :-D

LOL!! verre & verre!! :-D

Vannrett/horisontal betyr at skillet mellom trådoversikten og selve innlegget er delt vannrett/horisontalt.

Når trådoversikten og innlegget står side om side, betyr det at delelinja mellom dem står loddrett/vertikalt! :-D

*fnis*

Ante ikke at det stod så dårlig til med de små grå! Går det an å skylde på lang påskeferie tror du?

Takk for oppklaringen :-DDD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...