Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, den forklaringen godtas så abslolutt!! :-D

*puster lettet ut*

Jeg sitter og ler litt her. Har liksom sett på selve innleggene og hvordan de ligger i forhold til hverandre. At dere ser på streken mellom innleggene har ikke engang falt meg inn. Kanskje jeg har en eller annen blokkering i hjernen *hehe*

Fortsetter under...

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

29

• jubalong70

8

• Babette

5

• cecily

5

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

*Øy, øy* Horisontal betyr jo vannrett og det vi ønsker her på DOL er vannrett inndeling (innlegg ved siden av hverandre).

*forvirra*

Både enig og uenig med deg :o) Inndelingen er vannrett (side ved side) , men delestreken er vertikal :o) Så jeg vil si det er vertikalt egentlig.

Kan man endre oppsettet altså???

*grønn*

Jepp!

Hvis du ser litt nede til venstre så finner du "Min side". (Du må være logget inn for å finne den.)

Der er det en påskekurv, og trykker du på den så får du vertikal inndeling igjen.

Vi elsker webbis for at han hørte på oss :)

Jepp!

Hvis du ser litt nede til venstre så finner du "Min side". (Du må være logget inn for å finne den.)

Der er det en påskekurv, og trykker du på den så får du vertikal inndeling igjen.

Vi elsker webbis for at han hørte på oss :)

jepp! :-)

Har allerede endret!! :-D

Både enig og uenig med deg :o) Inndelingen er vannrett (side ved side) , men delestreken er vertikal :o) Så jeg vil si det er vertikalt egentlig.

Jeg har bare tenkt på innleggene jeg. De ligger horisontalt. Delestreken er vertikal, men det falt meg ikke inn at det var den dere snakka om ;-)

Annonse

Tips for tanken: Horisintal betyr at det har samme retning som en _horisont_! ;-) Altså vannrett.

Nemlig! I en av ungpikebøkene jeg leste i min grønne ungdom, hadde de en morsom sjargong for å ha pult. De hadde tatt horisontalen! Dette har fulgt meg som en grei huskeregel gjennom livet når jeg tuller med vertikalt og horisontalt. For man puler som regel vannrett. I alle fall første gangen.

Nemlig! I en av ungpikebøkene jeg leste i min grønne ungdom, hadde de en morsom sjargong for å ha pult. De hadde tatt horisontalen! Dette har fulgt meg som en grei huskeregel gjennom livet når jeg tuller med vertikalt og horisontalt. For man puler som regel vannrett. I alle fall første gangen.

Oi, jeg har hørt at "å innta horisontalen" betyr å gå og legge seg for å vhile/sove...;-)

Håper jeg ikke har sagt det slik at noen f eks grandtanter har misforstått!! *he he*

Høh - det betyr da å gå og legge seg. Eller er det jeg som begynner bli gammel.

Oi, jeg har hørt at "å innta horisontalen" betyr å gå og legge seg for å vhile/sove...;-)

Håper jeg ikke har sagt det slik at noen f eks grandtanter har misforstått!! *he he*

Ja, grandtantene dine og jeg er jo på samme alder og leste de samme bøkene (Evi Bøgenæs m.fl.), så den faren er nok så avgjort til stede.

Høh - det betyr da å gå og legge seg. Eller er det jeg som begynner bli gammel.

Ja, vanligvis. Men de lagde seg en egen sjargong i den boka. Og de sa ikke innta horisontalen, de sa ta.

Ellers vil jeg jo påstå at det ene ikke utelukker det andre, for å si det sånn.

Annonse

Ja, grandtantene dine og jeg er jo på samme alder og leste de samme bøkene (Evi Bøgenæs m.fl.), så den faren er nok så avgjort til stede.

Ha ha!!! Så ikke at den kunne tolkes dithen! ;-)

Men hvis du hadde vært på alder med dem hadde du vært en sensasjon;-) Den lengstlevende og aller yngste av dem døde i fjor i en alder av 94 år...;-) De fleste var kmye eldre enn henne:*S*

Ja, vanligvis. Men de lagde seg en egen sjargong i den boka. Og de sa ikke innta horisontalen, de sa ta.

Ellers vil jeg jo påstå at det ene ikke utelukker det andre, for å si det sånn.

Det gikk meget forsiktig for seg i "Romantikk" også. Den typiske frasen var "Den natten gjorde han henne til kvinne..."

;-)

Ha ha!!! Så ikke at den kunne tolkes dithen! ;-)

Men hvis du hadde vært på alder med dem hadde du vært en sensasjon;-) Den lengstlevende og aller yngste av dem døde i fjor i en alder av 94 år...;-) De fleste var kmye eldre enn henne:*S*

Jeg er en verdenssensasjon, intet mindre!

tzatziki1365380058

Uting med andre fora? *ler*

Har man først lagt ut et innlegg på et forum er man fanget der til evig tid uansett hva som skjer mener du? ;)

Jepp, det er akkurat det jeg mener. Man har da forpliktelser, for søren - for alle de som føler at de mister noen å leke med, når folk "flytter"....

Neida - ikke generelt uting med andre fora, men jeg synes det er en uting med slike demonstrasjonsforum som eget dol gamle, eller hva det nå heter. Folk kunne vel gitt dette litt tid, vel - og sett om det gikk an å venne seg til. Vi er jo mange som har klart det :)

Men, men - vi skal nok klare oss...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...