Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest lillee_my88

Er det ikke det? Det var var synd.Tenkte også å ta den med på flyet når vi skal fly i sommer

har flydd en del selv og kan dermed "motsi" andreberg86 (forresten syns jeg det er utrolig irritere med folk som skriver slik deg, jeg spør HVORFOR er det ikke lov? greit om du fyller ut litt mer :-) )

Om det er trådløse sendere så er det forbudt hele turen. Kan man slå av denne funksjonen er det som en vanlig mp3spiller, og dermed lov, så lenge den er av under takeoff og landing. Da sender den ikke ut signaler (regner jeg med? siden flere her hatt fått lov så) og kan ikke skade noen. I verste fall kan dere vel pakke dem i håndbagasjen og spørre flypersonalet? Ev i sikkerhetsjekken? Om de er lov så lenge de ikke er i sendemodus?

Gjest kate-74-

har flydd en del selv og kan dermed "motsi" andreberg86 (forresten syns jeg det er utrolig irritere med folk som skriver slik deg, jeg spør HVORFOR er det ikke lov? greit om du fyller ut litt mer :-) )

Om det er trådløse sendere så er det forbudt hele turen. Kan man slå av denne funksjonen er det som en vanlig mp3spiller, og dermed lov, så lenge den er av under takeoff og landing. Da sender den ikke ut signaler (regner jeg med? siden flere her hatt fått lov så) og kan ikke skade noen. I verste fall kan dere vel pakke dem i håndbagasjen og spørre flypersonalet? Ev i sikkerhetsjekken? Om de er lov så lenge de ikke er i sendemodus?

Var dette svaret til meg?

Hvordan slår jeg av den trådløse funksjonen?

Det husker jeg ikke, faktisk..Jeg har ikke Nintendoen her nå, så jeg får ikke sjekket heller. Du får ikke opp et sånt valg i velkomstmenyen, da? Eventuelt i options et eller annet sted? Eller kan det være en egen bryter på selve Nintendoen?

Du får nesten fiske fram bruksanvisningen og lete litt. Det er en god investering å gjøre, framfor å ha grinete unger hele flyturen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...