Gå til innhold

Jeg koooooser meg bak rattet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å få virkelig dreis på kjøringa altså! Og jeg storkoser meg bak rattet og synes det er dritartig! :o))))

Skal kjøre en del i morra og fredag med kjæresten ved siden av meg og senere på fredag skal jeg ta den aller første turen helt alene i bilen - det blir spennende det! Går det bra så kjører jeg på jobb fra lørdag av! :o)))))

Takk for all støtte jeg har hatt her inne så langt! *Klem til alle som vil ha* :o)

tzatziki1365380058
Skrevet

Så bra da! Har ikke helt fått med meg problemstillingen, men du har kjøpt deg bil, nettopp, så vidt jeg husker ?

Flink jente, er du!

Skrevet

Takk for klem og info! Gøy å høre at det går så fint ;)

hare1365380455
Skrevet

Så kjekt å høre! Kos deg videre med kjøring, og han typen din høres altså helt topp ut! :D

Skrevet

Til lykke med sertifikat og bil! Du må kjøre alene en del nå med det samme, det gjorde jeg. Jeg kjenner flere jenter/damer som ikke kjørte med det samme, og de har heller aldri kjørt siden.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du kommer til å få mye glede av den investeringen du gjorde der, det er i alle fall sikkert! Lykke til blant de som kjører på jobben! :-)

Skrevet

Til lykke med sertifikat og bil! Du må kjøre alene en del nå med det samme, det gjorde jeg. Jeg kjenner flere jenter/damer som ikke kjørte med det samme, og de har heller aldri kjørt siden.

Det var akkurat det som skjedde serru. Kjørte opp i 1993 og eksen plukket kjapt av meg selvtilliten og jeg har knapt kjørt siden.

Ikke før jeg fikk meg ny kjæreste som har stablet den selvtiliten på beina igjen og fått meg bak rattet! :o)

Skrevet

Så bra da! Har ikke helt fått med meg problemstillingen, men du har kjøpt deg bil, nettopp, så vidt jeg husker ?

Flink jente, er du!

Problemstillingen har vært som følger: tok lappen i 1993 og ble med det samme fratatt all selvtillit ang. kjøring av eksen og har knapt kjørt siden. :o(

Min nye kjære derimot stablet selvtilliten min på beina igjen, kjøpte bil til meg og fikk meg på veien! :o)

Skrevet

akkurat fått lappen?

14 år siden jeg tok lappen gitt. :o) Eksen min ga meg kjøreskrekk og min nye kjære ga meg kjøreglede og bil! :o)

Skrevet

14 år siden jeg tok lappen gitt. :o) Eksen min ga meg kjøreskrekk og min nye kjære ga meg kjøreglede og bil! :o)

ok:) så fint :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Problemstillingen har vært som følger: tok lappen i 1993 og ble med det samme fratatt all selvtillit ang. kjøring av eksen og har knapt kjørt siden. :o(

Min nye kjære derimot stablet selvtilliten min på beina igjen, kjøpte bil til meg og fikk meg på veien! :o)

Du verden, jeg er imponert! Råbra at du har kommet deg ut på veien igjen. Blir litt mer fleksibel av bil, spesielt når man tør kjøre den i tillegg :) Du som har både kjæreste og hytte et stykke unna, må kunne kjøre, må vite!

Igjen - grattis!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...