Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan søker jeg på Xfil? Blir jeg medlem av SIO dersom jeg tar dette studie?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå trodde jeg et øyeblikk at du skulle lete i FBI-filer- ;-)

Skrevet

Nå trodde jeg et øyeblikk at du skulle lete i FBI-filer- ;-)

*S* tanken slo meg også:-)

Skrevet

Vet du hva det studiet egentlig går ut på eller, siden du ikke engang klarer å stave det riktig og da tydeligvis ikke vet hva det står for??? Kanskje du er en av de som bare har hørt at det er mange som tar dette, og synes det høres kult ut? Greit å vite hva det er, før man søker seg inn på et studium:-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vet du hva det studiet egentlig går ut på eller, siden du ikke engang klarer å stave det riktig og da tydeligvis ikke vet hva det står for??? Kanskje du er en av de som bare har hørt at det er mange som tar dette, og synes det høres kult ut? Greit å vite hva det er, før man søker seg inn på et studium:-)

En kompis av meg som var med i den nærradioen jeg var redaktør for intervjuet ei dame med ansvar for det som den gang het Friundervisningen om kurs de skulle ha den følgende høsten. To av kursene var akravellmaling og eksamen filosikum. Jeg var tekniker den kvelden og hadde latteranfall med jevne mellomrom utover hele kvelden. Priste meg lykkelig fordi jeg ikke skulle i studio den kvelden...

Skrevet

Innrømmer at jeg ikke hadde full oversikt når jeg skrev innlegget. Har skaffet meg mer informasjon nå!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...