tzatziki1365380058 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Hytta vår kostet den nette sum av 300.000,-! ) Den er 40m2 og har to små soverom og er akkurat passe stor. ) Dårlig med skiføre i havgapet så det er en sommerhytte da. 300000 for hytte i havgapet??? Misunnelig!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 300000 for hytte i havgapet??? Misunnelig!!! *Fnis* Vi ser bare såvidt havet fra hytta da, den har ikke sjølinje dessverre, men da hadde den nok kostet adskillig mer også. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Vi har ikke, men er på jakt etter. Men personlig hadde jeg syntes at 2,5 time var for lang vei. Vi ønsker å ha max 1 time å kjøre, helst mindre. Da ser jeg for meg at hytta blir mye mer brukt. Da er det kjapt å dra etter jobb på fredag. Man kan også bare ta en dagstur hvis det passer seg slik. Jeg bor midt i Oslo og hytta mi er 40 minutter unna. Det er akkurat passe og der kan man bade om sommeren og gå på ski om vinteren. Ikke noe palass men 80 kvadrat med innlagt strøm og vann om sommeren. Den er taksert til 600 000. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Vi har familiehytte på fjellet 2,5 timer unna. Bruker den en del, mye på seinsommer og høst, og en del på vinteren. Er innlagt strøm og vann der, jeg er ganske pysete når det gjelder sånne ting. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Ser du har "hytte" campingvogn på rot. Vi tenker på å skaffe oss det. Det jeg lurer på er om vi klarer oss med en eldre vogn før 90 tallet når vi tenker å bygge spikertelt? vi er 2 voksne og ett barn. Hei! Det er stor forskjell på eldre vogner så her må dere ta en nøye titt. Mange steller veldig pent med "hytta" si og de kan se så godt som nye ut selv etter mange år, det har jeg sett. Det dere må sjekke nøye er om det er fukt i den, få sjekka det med måleapparat. Puter og madrasser kan jo renses, gardiner kan byttes ut og en god vask i tillegg gjør at en eldre vogn kan bli riktig så koselig. Dessuten blir det vel til at dere oppholder dere mest i spikerteltet, som vi gjør i forteltet når vi ikke er ute da. På camping er vi aller helst ute, så mye som mulig fra morgen til kveld og om sommeren sitter vi ikke inne i vogna i det hele tatt, bare sover og henter ting. Lykke til, hører gjerne hvordan det går med dere. Kjempehyggelig med campinglivet så gled deg! 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 *Fnis* Vi ser bare såvidt havet fra hytta da, den har ikke sjølinje dessverre, men da hadde den nok kostet adskillig mer også. Å så vidt se havet tilsvarer en millionpris her i Østlandsområdet, tror jeg. Fremdeles misunnelig 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Jeg bor midt i Oslo og hytta mi er 40 minutter unna. Det er akkurat passe og der kan man bade om sommeren og gå på ski om vinteren. Ikke noe palass men 80 kvadrat med innlagt strøm og vann om sommeren. Den er taksert til 600 000. Tuller du????? Jeg vet forresten om et område hvor det nærmer seg din beskrivelse, men jeg kommer derfra, og har egentlig ikke lyst på hytte der.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Jeg bor midt i Oslo og hytta mi er 40 minutter unna. Det er akkurat passe og der kan man bade om sommeren og gå på ski om vinteren. Ikke noe palass men 80 kvadrat med innlagt strøm og vann om sommeren. Den er taksert til 600 000. Høre paradisisk ut 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Nå ble jeg litt sur på deg for at du laget skår i hyttedrøm-gleden ) Men egentlig veldig kjekt å få andre perspektiv på det, også - så takk skal du ha! Men dersom man finner ut at hyttelivet ikke var noe likevel, så er det ingen skam å snu! :-) Det er ingen som sier at man må love på tro og ære å eie hytta intil døden skiller en ad! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Tuller du????? Jeg vet forresten om et område hvor det nærmer seg din beskrivelse, men jeg kommer derfra, og har egentlig ikke lyst på hytte der.... Hehe, jeg skjønner at du ikke er interessert i hytte i det område hvis du er derfra. Men for meg som er bosatt midt i byen så er det annerledes. Jeg gleder meg til å få ny bil slik at jeg kan dra opp med minstemann og venner og kose meg der. 0 Siter
....AV Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Jeg synes ikke det er for langt unna. Vi har tilgang til to hytter, de ligger 3.5 og 5 timers kjøring unna og det er for langt for mange helgeturer. Likevel er vi 1-2 helger + 2 ukers sommerferie på den ene og påske/vinterferie, høstferie og kanskje en ukes sommerferie på den andre. Jeg ville slått til! 0 Siter
tusseline Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Det hørtes veldig idyllisk og deilig ut! Heldige dere! Foreldregenerasjonen min har hytte en halv times kjøring unna der jeg bor (på landet, ikke langt fra vannet). Den blir flittig brukt av oss alle :-) 0 Siter
tusseline Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Vi har en familiehytte vi bruker nesten så mye vi vil, men den ligger over 4 timers kjøretur unna, så den blir ikke brukt så mange ganger i året. Men ungene i "stor-familien" storkoser seg der. De har ikke lyst til å reise derifra og nyter både sommer og vinter der. Et torp høres helt topp ut for meg. Jeg hadde gjerne kjørt 2,5 time, kanskje ikke hver eneste helg, men iallefall en gang i mnd og brukt den på andre fridager og ferier. Når jeg vinner i lotto (nå snart) skal jeg kjøpe meg en fin, sjarmerende liten hytte *drømmer videre* Skal du også vinne i lotto? Det har jeg også planer om :-)) 0 Siter
tusseline Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Det er klart at når man bor i Oslo, så må man lenger unna enn 1 time ja. Det skjønner jeg godt. Det høres jo utrolig koselig ut med et lite torp også da Det er mulig med hytte under en time fra Oslo :-) Men: da må den kanskje ha vært i familien noen år, for ellers blir det nok dyrt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.