Gå til innhold

hvor irriteranes er smatting

Anbefalte innlegg

Skrevet

10! Det gjør vondt langt inn i sjela å høre på sånt.

Skrevet

5. Dvs. ganske irriterende til å være en liten ting....

Mista nikket
Skrevet

En klar 8. Men noens smatting er værre enn andres. En 22 årings er mye værre enn en 1 årings

Skrevet

Det er da andre ting som er mye verre enn smatting....

Jeg sier en sterk 3'er!

Skrevet

Sett i verdensperspektiv betyr det selvsagt ikke så mye, men der& da, når man sitter og skal spise, er det ekstremt irriterende, så jeg vil si at det er en klar situasjonsbestemt 10'er!

fei1365380229
Skrevet

9 muligens. Spytting utover andres mat når man spiser er en 10er

Skrevet

9. det ene gode poenget går til små barn som ikke vet bedre. voksne mennesker har ingen grunn til å smatte, og det får hele meg til å bli veldig anstrengt i mitt forhold til dem.

Gjest mæmiblu
Skrevet

Men noe som er enda mer irriteranes er å sitte på toget ved siden av en forkjølet person som SNUFSER ca. hvert 10 sekund i 4 stive timer.

Gjest miss orange
Skrevet

Men noe som er enda mer irriteranes er å sitte på toget ved siden av en forkjølet person som SNUFSER ca. hvert 10 sekund i 4 stive timer.

Ja, det er til å spy av. Særlig når de tar og drar den inn så hardt de kan så du nesten kjenner snørra i egen hals. Fysjom!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ikke så greit heller. For en ting er å være forkjølet. Men hva med de med kronisk bihulebetennelse? De snørrer jo hele tiden!

Irriterende- JA.

Men lite å gjøre med.

Smatting:

Blir dårlig av det. Mister matlysta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...