Gå til innhold

en nydelig dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som vi kan glede oss til en deilig helg.

Stemmer dette skal jeg sitte ute og kose meg hele dagen.

"– På Østlandet kan temperaturen komme opp mot 19 - 20 grader enkelte steder søndag, og mandag kan det faktisk bli enda litt varmere*

http://www.siste.no/Innenriks/var_og_uvar/article2710374.ece

Åååååå - så skjønt! Nå skal ikke vi være i Osloområdet - men i indre Telemark. Regner med at det blir forholdsvis varmt der også, men kanksje ikke fullt så varmt som rundt Oslo.

Bikinien må i hvertfall letes frem. Hytta har en stor god veranda :-)

Skrevet

Uff, ja du har vært dårlig lenge nå.... Håper det snart gir seg!

Radio ja - det har jeg ikke tenkt på. Det står vel en radio på pulten til kollegaen min - får låne den litt!

Takk for det. Ja skru opp volumet der så går dagen fortere enn svint :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg så i et ukeblad en fisker som spår vær utfra finnene på en fisk (husker ikke hvilken) Finnene viser at det blir en knallsommer men at det vil bli noe voldsomt vær i november-desember. Vet ikke om jeg tror på det siste, men det første tror jeg på *knis* Så juni blir nok så fin atte :)

Takk for infoen. Håper det stemmer da. Det hørtes topp ut for min del. Vil bli like tomat som i fjor:), det er hvertfall mitt mål:p

Ellers så må du sjekke den 17 mai tråden som er her, se hva jeg skrev der:) Jeg gleder meg sånn:)

Men jeg så først på tempraturmåleren etter jeg skrev dette innlegget. Kan vist skyte litt for det, selv om det er overskyet. Vi har nemlig 16 grader og det uten sol:)

Skrevet

Min første softis i dag, var god, men jeg har ikke tenkt å få dilla!! ;) 17mai, neste is.

Det var bra den var god :) Og det er jo greit å vente med det meste av isspisinga - ellers blir sommeren fryktelig lang :)

Skrevet

Jeg kjøpte is, og som en annen 4 åring klarte å miste den i bakken med en gang. :-(

Skrevet

Jeg kjøpte is, og som en annen 4 åring klarte å miste den i bakken med en gang. :-(

Næh! Stakkars du :( Men du fiksa deg en ny is vel? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...