Gå til innhold

Lillebrors mage

Anbefalte innlegg

Juliansmamma

Ja ja, kveldene ble bedre en liten stund, men så ble de verre igjen. Vi har kuttet ut alt av matvarer han kan tenkes å ikke tåle, ut fra hva klinikken sa, og satset tungt på trygghet og nærhet. Homeopat har vi prøvd, og i går var vi hos ny spesialist, siden de tidligere spesialistene bare har sagt "vent å se!!!" Hater den frasen. Lillebror ser jo ut til å forgå av smerter, stakkar...har ikke tid til å vente å se. I dag var lillebror til Ultralyd for å sjekke innvoller og lever. Legen mente nemlig at leveren var unormalt stor. Hjelpes. Jeg for inn på google og leste alt jeg kunne om lever, og skal si jeg fikk masse ny lærdom.

Vel, resultatet av u.l var at alt så fint ut. Jeg trakk et skikkelig lettelsens sukk, og kvalmen jeg har hatt siden beskjeden, forsvant som dugg for solen. Men hva er det med lillebror, som gjør at han har så veldig vondt i magen?

Småfortvilet hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272955-lillebrors-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juliansmamma

Hei hei!!

Stakkars lillebror!!!! Ønsker dere lykke til og selvfølgelig GOD BEDRING, til lillebror!! Kjempe bra at dere ikke gir dere, stå på!! Det vil ordne seg!!

Klem ZipaCali

Hei snuppa.

Tusen takk, og takk for sist.

Nå har vi forsøkt minifom. I går sovnet han fort, og gråt "bare" en gang pga luftsmerter i løpet av natta. Kanskje det bare skulle så lite til?!?!? Vel, me lyt sjå...

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272955-lillebrors-mage/#findComment-2209138
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...