Gå til innhold

Slette et innlegg på sex-forumet


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Tråden om Sex er hæslig er en tråd der trådstarter banner og steiker og er frekk i munnen mot de som svarer ham. Synes ikke denne tråden har noe her å gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    16

  • mariaflyfly

    13

  • ShitDiddelyDo

    12

  • morsan

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Enigmaa

helt enig her, noen burde ha littegrann kontroll og slette slike innlegg/banne mailen, helst ipen på slike.

Hehe, du er ny her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillee_my88

Hehe, du er ny her?

selv om vi er nye her så betyr det da at vi skal finne oss i 5-åring-oppførsel? ser at tråden er borte, flott, da er det noen som rydder opp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enigmaa

selv om vi er nye her så betyr det da at vi skal finne oss i 5-åring-oppførsel? ser at tråden er borte, flott, da er det noen som rydder opp her.

Det var ikke slik ment. Men du nevnte IP-adresser. En form for å utestenge slike galninger og troll har vært etterlyst her i flere år, uten at det har blitt gjort en dritt. Og så lenge ting er slik, må dette stedet bare lever med trolling opp og i mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CouldHaveBeenMe

Det var ikke slik ment. Men du nevnte IP-adresser. En form for å utestenge slike galninger og troll har vært etterlyst her i flere år, uten at det har blitt gjort en dritt. Og så lenge ting er slik, må dette stedet bare lever med trolling opp og i mente.

Ja, det er prisen vi må betale for å ha et åpent forum hvor alle er velkomne. Trollene kommer i bølger. Heldigvis er det lett å ignorere sånne typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver å overse

Det var ikke slik ment. Men du nevnte IP-adresser. En form for å utestenge slike galninger og troll har vært etterlyst her i flere år, uten at det har blitt gjort en dritt. Og så lenge ting er slik, må dette stedet bare lever med trolling opp og i mente.

Best å overse og ikke svare på kverulantene. Ser det er noe nå på åpent som bør slettet. Av denne bigboyen om patting eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke leste nevnte innlegg, så jeg kan ikke uttale meg om det.

Nå har jeg vært her svært lite, men har da stukket hode inn en gang i løpet av dagen, men dol har blitt forferdelig søplete i de siste ukene. Det florere av av tullinger som skriver motbydelig innlegg, les bare tråden om det er dolere som savnes. Dol ledelsen har mislykkes totalt i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke leste nevnte innlegg, så jeg kan ikke uttale meg om det.

Nå har jeg vært her svært lite, men har da stukket hode inn en gang i løpet av dagen, men dol har blitt forferdelig søplete i de siste ukene. Det florere av av tullinger som skriver motbydelig innlegg, les bare tråden om det er dolere som savnes. Dol ledelsen har mislykkes totalt i det siste.

Enig i at det har vært noe trolling i denne tråden, men den var i utgangspunktet starta av en eller annen shitstirer som ikke var ute etter noe positivt.

Jeg synes du syter over dol. Greit at du ikke er fornøyd, men da trenger du heller ikke bruke tida di her på å syte over hvor ræva alt er. :) Jeg synes ting har tatt seg veldig opp her de siste dagene, jeg! Og det er på god vei til å bli et bedre dol enn på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det har vært noe trolling i denne tråden, men den var i utgangspunktet starta av en eller annen shitstirer som ikke var ute etter noe positivt.

Jeg synes du syter over dol. Greit at du ikke er fornøyd, men da trenger du heller ikke bruke tida di her på å syte over hvor ræva alt er. :) Jeg synes ting har tatt seg veldig opp her de siste dagene, jeg! Og det er på god vei til å bli et bedre dol enn på lenge.

Jeg ser at dol har blitt mye bedre enn den første versjonen de laget. Men bra er det fortsatt ikke, det er svært mye igjen før de klarer å lage noe som er bra nok. De burde aldri ha lagt ut en versjon 0,2, men heller ventet til det var langt bedre versjoner. Dette er svært uproft.

Det gamle dol kunne fint ha blitt brukt i noen uker til før de la ut en bedre versjon.

Hvorfor er det ikke lov å klage på forumet, når de til de grader dummer seg ut?

Det er jo derfor jeg ikke har vært her så mye heller, fordi jeg vil vente til det blir brukbart.

Det har vært svært mye trolling her inne i de siste ukene, det bør du se selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at dol har blitt mye bedre enn den første versjonen de laget. Men bra er det fortsatt ikke, det er svært mye igjen før de klarer å lage noe som er bra nok. De burde aldri ha lagt ut en versjon 0,2, men heller ventet til det var langt bedre versjoner. Dette er svært uproft.

Det gamle dol kunne fint ha blitt brukt i noen uker til før de la ut en bedre versjon.

Hvorfor er det ikke lov å klage på forumet, når de til de grader dummer seg ut?

Det er jo derfor jeg ikke har vært her så mye heller, fordi jeg vil vente til det blir brukbart.

Det har vært svært mye trolling her inne i de siste ukene, det bør du se selv.

Poenget mitt er: Ikke klag over at andre syter når du syter minst like mye over andre ting sjøl!. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er: Ikke klag over at andre syter når du syter minst like mye over andre ting sjøl!. :)

Det er forskjell på å klage på forumet og klage og syte fordi enkelte brukere er på et annet forum i tillegg til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å klage på forumet og klage og syte fordi enkelte brukere er på et annet forum i tillegg til dette.

Hvorfor det? Begge deler skaper like sur stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annlovinda

Enig i at det har vært noe trolling i denne tråden, men den var i utgangspunktet starta av en eller annen shitstirer som ikke var ute etter noe positivt.

Jeg synes du syter over dol. Greit at du ikke er fornøyd, men da trenger du heller ikke bruke tida di her på å syte over hvor ræva alt er. :) Jeg synes ting har tatt seg veldig opp her de siste dagene, jeg! Og det er på god vei til å bli et bedre dol enn på lenge.

Helt, helt enig med deg, mariaflyfly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Begge deler skaper like sur stemning.

Det er nok riktig det, men det er tross alt dol selv som sørger for at brukerne blir forbannet og det er stor forskjell på det og brukere som syter over at noen har valgt et annet forum å være på i tillegg til her.

Disse er en barnehage med barnehagetanter, som sitter og med strikketøyet sitt og surver.

Det virker som om at mange her inne er nesten hysterisk opptatt å fortelle "alle" hvor fint det har blitt her. Virker som om de prøver å overbevise seg selv om at alt er sååå bra. Det er nok mulig at det vil bli bra, det har blitt bedre og vi får håpe det blir enda bedre, for det er mye igjen ennå.

Bare det å ikke skjønner hva som var unikt med dol, før de skal innføres noe nytt er jo helt hinsides.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok riktig det, men det er tross alt dol selv som sørger for at brukerne blir forbannet og det er stor forskjell på det og brukere som syter over at noen har valgt et annet forum å være på i tillegg til her.

Disse er en barnehage med barnehagetanter, som sitter og med strikketøyet sitt og surver.

Det virker som om at mange her inne er nesten hysterisk opptatt å fortelle "alle" hvor fint det har blitt her. Virker som om de prøver å overbevise seg selv om at alt er sååå bra. Det er nok mulig at det vil bli bra, det har blitt bedre og vi får håpe det blir enda bedre, for det er mye igjen ennå.

Bare det å ikke skjønner hva som var unikt med dol, før de skal innføres noe nytt er jo helt hinsides.

Jeg synes du er jævlig nedlatende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg synes du er jævlig nedlatende.

Jeg er helt enig med Mrxx. Jeg har kikket innom her regelmessig de siste ukene, og det er jo ikke grenser for hvordan enkelte forsøker å overbevise seg selv om hvor bra det har blitt og hvor bra det blir, hvor utrolig mange hyggelige nye folk som har kommet hit og hvor mange flere som kommer til å komme, og mens halvparten sitter og koser seg over at den såkalte chattegjengen er borte sitter den andre halvparten og syter over at de savner dem, mens det stadig ramler inn folk på det nye chatteforumet og vrøvler om hvor lite loyale vi som ikke skriver her så mye mer er mot dols brukere, da vi reduserer deres mulighet for gode svar ved å være borte - akkurat som om vi har noen som helst forpliktelser til dol bare fordi vi har skrevet her i noen år.

Og på den annen side sitter folk på ramme alvor og roser dol for hver minste forbedring, selv om forbedringene fortsatt ikke har resultert i et bedre dol og helt uten å tenke på at det ikke er spesielt vanskelig å gjøre forbedringer når man bryter ned hele siden til ubrukelig på null komma nix.

Det sier ikke rent lite når dol på ramme alvor legger ut en versjon så elendig at man i starten ikke engang kunne skrive med linjeskift her inne, for så å bruke uker på å rette opp feil på feil, og nå må det vel ha godt en måned uten at siden er på nivå med hva den var - og jeg kan i hvert fall ikke se en eneste av de forbedringene webbis har snakket så varmt om.

Trollproblematikken skulle også løses med det nye dol, men registreringa er den samme og man kan fortsatt skifte nick og ha så mange brukerkontoer man bare vil, så de har ikke gjort noe der det virkelig trengtes å gjøre noe heller.

Mrxx har helt rett: Det ser ut som en barnehage her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Mrxx. Jeg har kikket innom her regelmessig de siste ukene, og det er jo ikke grenser for hvordan enkelte forsøker å overbevise seg selv om hvor bra det har blitt og hvor bra det blir, hvor utrolig mange hyggelige nye folk som har kommet hit og hvor mange flere som kommer til å komme, og mens halvparten sitter og koser seg over at den såkalte chattegjengen er borte sitter den andre halvparten og syter over at de savner dem, mens det stadig ramler inn folk på det nye chatteforumet og vrøvler om hvor lite loyale vi som ikke skriver her så mye mer er mot dols brukere, da vi reduserer deres mulighet for gode svar ved å være borte - akkurat som om vi har noen som helst forpliktelser til dol bare fordi vi har skrevet her i noen år.

Og på den annen side sitter folk på ramme alvor og roser dol for hver minste forbedring, selv om forbedringene fortsatt ikke har resultert i et bedre dol og helt uten å tenke på at det ikke er spesielt vanskelig å gjøre forbedringer når man bryter ned hele siden til ubrukelig på null komma nix.

Det sier ikke rent lite når dol på ramme alvor legger ut en versjon så elendig at man i starten ikke engang kunne skrive med linjeskift her inne, for så å bruke uker på å rette opp feil på feil, og nå må det vel ha godt en måned uten at siden er på nivå med hva den var - og jeg kan i hvert fall ikke se en eneste av de forbedringene webbis har snakket så varmt om.

Trollproblematikken skulle også løses med det nye dol, men registreringa er den samme og man kan fortsatt skifte nick og ha så mange brukerkontoer man bare vil, så de har ikke gjort noe der det virkelig trengtes å gjøre noe heller.

Mrxx har helt rett: Det ser ut som en barnehage her inne.

Jammen herregud, SDD, så drit i å være her, da! ;)

Forøvrig synes jeg du også syter. Men du er ikke fullt så nedlatende som Mrxx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jammen herregud, SDD, så drit i å være her, da! ;)

Forøvrig synes jeg du også syter. Men du er ikke fullt så nedlatende som Mrxx.

Hva er det jeg syter om? Jeg har forsøkt å komme med konstruktiv kritikk, uten noen respons.

Er det å syte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Mrxx. Jeg har kikket innom her regelmessig de siste ukene, og det er jo ikke grenser for hvordan enkelte forsøker å overbevise seg selv om hvor bra det har blitt og hvor bra det blir, hvor utrolig mange hyggelige nye folk som har kommet hit og hvor mange flere som kommer til å komme, og mens halvparten sitter og koser seg over at den såkalte chattegjengen er borte sitter den andre halvparten og syter over at de savner dem, mens det stadig ramler inn folk på det nye chatteforumet og vrøvler om hvor lite loyale vi som ikke skriver her så mye mer er mot dols brukere, da vi reduserer deres mulighet for gode svar ved å være borte - akkurat som om vi har noen som helst forpliktelser til dol bare fordi vi har skrevet her i noen år.

Og på den annen side sitter folk på ramme alvor og roser dol for hver minste forbedring, selv om forbedringene fortsatt ikke har resultert i et bedre dol og helt uten å tenke på at det ikke er spesielt vanskelig å gjøre forbedringer når man bryter ned hele siden til ubrukelig på null komma nix.

Det sier ikke rent lite når dol på ramme alvor legger ut en versjon så elendig at man i starten ikke engang kunne skrive med linjeskift her inne, for så å bruke uker på å rette opp feil på feil, og nå må det vel ha godt en måned uten at siden er på nivå med hva den var - og jeg kan i hvert fall ikke se en eneste av de forbedringene webbis har snakket så varmt om.

Trollproblematikken skulle også løses med det nye dol, men registreringa er den samme og man kan fortsatt skifte nick og ha så mange brukerkontoer man bare vil, så de har ikke gjort noe der det virkelig trengtes å gjøre noe heller.

Mrxx har helt rett: Det ser ut som en barnehage her inne.

” det er jo ikke grenser for hvordan enkelte forsøker å overbevise seg selv om hvor bra det har blitt og hvor bra det blir”

Det har altså ikke falt deg inn at du og vi har forksjellig oppfatning på hva man synes er bra?

” det stadig ramler inn folk på det nye chatteforumet og vrøvler om hvor lite loyale vi som ikke skriver her så mye mer er mot dols brukere, da vi reduserer deres mulighet for gode svar ved å være borte - akkurat som om vi har noen som helst forpliktelser til dol bare fordi vi har skrevet her i noen år.”

Selvsagt har man ingen forpliktelser, men det må da være lov å synes at omstendighetene ikke er i tråd med det man hadde håpet selv? Du er jo f eks heller ikke forpliktet til å fortsette å være kjæreste med en dame hvis du vil ut av forholdet, men hun må da likevel få lov til å ønske deg tilbake??

”Og på den annen side sitter folk på ramme alvor og roser dol for hver minste forbedring, selv om forbedringene fortsatt ikke har resultert i et bedre dol”

Jeg var i hvert fall temmelig med dol før omleggingen, så JEG er mer enn happy for at vi nå nesten er tilbake der vi var. At DU i TILLEGG hadde ønsket ytterligere endringer, får stå på din regning. Andre KAN altså, så utrolig det enn høres ut for, være fornøyd med noe annet enn det DU er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...