Gå til innhold

Slette et innlegg på sex-forumet


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Bra, men du kan vel bedre enn som så? Vet at ikke alle takler å få noe direkte, vi menn pakker ikke inn det vi mener så godt:-)

Men så anser ikke jeg deg for å være mann heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    16

  • mariaflyfly

    13

  • ShitDiddelyDo

    12

  • morsan

    7

Mest aktive i denne tråden

*lol*....var ikke mye verdighet av dette innlegget heller. Selvsagt sitter vi her i nærmere 10 år av den grunnen. Vi menn er nok riktignok enkle, men det får da være måte på. Nå dummet du deg ut flyfly, hehe.

Slett ikke.

Jeg skal si ifra når jeg vil ha din mening, Mrxx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det innlegget der synes jeg faktisk var under din verdighet, SDD.

Når du svarer meg sånn, kan det være fristende å påpeke at onde tunger gjennom lang tid har ment at grunnen til at du og Mrxx har holdt ut så lenge på dol, er kun for å kunne beholde statusen som småkonger blant alle de såkalte kjerringene.

Jeg har trodd bedre om deg, men begynner nå å lure.

Hadde det vært bedre hvis jeg byttet ut ordet kjerring med ordet kvinne?

For det jeg skriver er jo sant. Uten mannfolk får dere ingen balanse i debattene her inne. Og mannfolka er borte.

Jeg vet ikke med xx, men at jeg har holdt ut her inne på grunn av kvinnene er hevet over enhver tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsto jeg ikke. :)

Men jeg vet i hvert fall hvordan drømmedama ikke er: Hun holder ikke hus på kjerringforumet på dol. Det er det eneste som er sikkert. :)

Det er dog litt alvor i det jeg skrev. Det er flere kvinner på et fotballforum enn det er menn her inne, og det er ikke bra. Før hadde vi i hvert fall en viss balanse i at vi var en del menn som var aktive her inne. Nå ser alle disse ut til å forsvinne.

Akkuart passe høyde for at du kan sitte i godstolen i stua og få en blow job, samtidig som du kan få tatt et god grep for evt temposkifte og du har et sted å sette fra deg ølglasset.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Akkuart passe høyde for at du kan sitte i godstolen i stua og få en blow job, samtidig som du kan få tatt et god grep for evt temposkifte og du har et sted å sette fra deg ølglasset.....

Åja, men det er jo nettopp på det nivået jeg ser for meg en del av disse foreldrekjerringene på kjerringforumet.

Selv foretrekker jeg jenter med litt i hue også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, men det er jo nettopp på det nivået jeg ser for meg en del av disse foreldrekjerringene på kjerringforumet.

Selv foretrekker jeg jenter med litt i hue også. :)

Ja, det er alltid flott å ha en partner som kan utfylle en selv;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så anser ikke jeg deg for å være mann heller. ;)

Ikke? hehe...man må jo for det første ha hatt en mann da fra før for å vite det. Så den dagen du har hatt det så kan vi snakke litt igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett ikke.

Jeg skal si ifra når jeg vil ha din mening, Mrxx.

Men flyfly da, nå begynner du å dra deg ut på glattisen her. Vi sitter da og diskuterer i samme tråd...hehe...har du mistet helt grepet i diskusjonen nå og sluppet opp for argumenter?

Nå begynner dol å bli litt artig igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at dol har blitt mye bedre enn den første versjonen de laget. Men bra er det fortsatt ikke, det er svært mye igjen før de klarer å lage noe som er bra nok. De burde aldri ha lagt ut en versjon 0,2, men heller ventet til det var langt bedre versjoner. Dette er svært uproft.

Det gamle dol kunne fint ha blitt brukt i noen uker til før de la ut en bedre versjon.

Hvorfor er det ikke lov å klage på forumet, når de til de grader dummer seg ut?

Det er jo derfor jeg ikke har vært her så mye heller, fordi jeg vil vente til det blir brukbart.

Det har vært svært mye trolling her inne i de siste ukene, det bør du se selv.

Jeg er helt enig i at det var dumt å legge ut et så til de grader halvferdig produkt som de gjorde først.

Men nå begynner jeg å bli veldig fornøyd. At den vertikale inndelingen kom tilbake - det er jo bare supert!

Ellers må jeg si at jeg ikke synes det er såå utrolig mye trolling her. Og jeg er her hver dag.

Jeg tror det er en utopi å tro at et forum som dette kan være uten troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at det var dumt å legge ut et så til de grader halvferdig produkt som de gjorde først.

Men nå begynner jeg å bli veldig fornøyd. At den vertikale inndelingen kom tilbake - det er jo bare supert!

Ellers må jeg si at jeg ikke synes det er såå utrolig mye trolling her. Og jeg er her hver dag.

Jeg tror det er en utopi å tro at et forum som dette kan være uten troll.

Enig i at det har blitt mye bedre, men f.eks "svar til meg" er jo helt håpløst og dumt. Kan ikke fatte å begipe at de ikke ser dette selv og gjør noe med det.

Jeg bryr meg ikke så mye om det kommer en ny versjon av dol, men når de er så inn i helvete dumme og uproffe at de ikke sørger for å kartlegge hva som var unikt med dol og i tillegg legger ut en versjon som knapt var påbegynt da blir jeg rimelig oppgitt over dumskapen. Jeg håper bare at ikke alle webdesignere har like lite kunnskap.

Trolle innleggene bryr jeg meg heller ikke altfor mye om, men jeg blir rimelig oppgitt av hvordan enkelte folk kan være, er glad jeg ikke har slike personer rundt meg i RL.

De burde ha tenkt seg litt om og vurdert hvilken personlige egenskaper de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det har blitt mye bedre, men f.eks "svar til meg" er jo helt håpløst og dumt. Kan ikke fatte å begipe at de ikke ser dette selv og gjør noe med det.

Jeg bryr meg ikke så mye om det kommer en ny versjon av dol, men når de er så inn i helvete dumme og uproffe at de ikke sørger for å kartlegge hva som var unikt med dol og i tillegg legger ut en versjon som knapt var påbegynt da blir jeg rimelig oppgitt over dumskapen. Jeg håper bare at ikke alle webdesignere har like lite kunnskap.

Trolle innleggene bryr jeg meg heller ikke altfor mye om, men jeg blir rimelig oppgitt av hvordan enkelte folk kan være, er glad jeg ikke har slike personer rundt meg i RL.

De burde ha tenkt seg litt om og vurdert hvilken personlige egenskaper de har.

Det har du rett i. Og svar til meg mangler litt, men jeg synes nå det fungerer nesten greit etter den vertikale inndelingen kom tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Enig i at det har blitt mye bedre, men f.eks "svar til meg" er jo helt håpløst og dumt. Kan ikke fatte å begipe at de ikke ser dette selv og gjør noe med det.

Jeg bryr meg ikke så mye om det kommer en ny versjon av dol, men når de er så inn i helvete dumme og uproffe at de ikke sørger for å kartlegge hva som var unikt med dol og i tillegg legger ut en versjon som knapt var påbegynt da blir jeg rimelig oppgitt over dumskapen. Jeg håper bare at ikke alle webdesignere har like lite kunnskap.

Trolle innleggene bryr jeg meg heller ikke altfor mye om, men jeg blir rimelig oppgitt av hvordan enkelte folk kan være, er glad jeg ikke har slike personer rundt meg i RL.

De burde ha tenkt seg litt om og vurdert hvilken personlige egenskaper de har.

"De burde ha tenkt seg litt om og vurdert hvilken personlige egenskaper de har."

Og når de har gjort det, hva skal de så gjøre?

_personlige egenskaper_ er det ikke så enkelt å endre. Eller hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"De burde ha tenkt seg litt om og vurdert hvilken personlige egenskaper de har."

Og når de har gjort det, hva skal de så gjøre?

_personlige egenskaper_ er det ikke så enkelt å endre. Eller hva tror du?

Nja, si det. Det er ikke så enkelt, men blir man oppmerksom på sine svakheter, så vil i alle fall mange prøve å dempe det litt kanskje. Det er ikke alle som skjønner at de dårlige sider man har merkes av andre. Noen tror at de klarer å holde disse egenskapene skjult for vennekretsen, men det klarer de jo ikke. Er disse personlige egenskapene ille nok, så kan de regne med at vedkommende er et samtaleemne av og til.

Så det å bli oppmerksom på sine dårlige sider kan være en vekker på mange, men slettes ikke alle. Dumme idioter finnes overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i. Og svar til meg mangler litt, men jeg synes nå det fungerer nesten greit etter den vertikale inndelingen kom tilbake.

Jeg klarer ikke å se at den vertikale endringen gir meg noe heller jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å se at den vertikale endringen gir meg noe heller jeg.

Nei, nei - deg om det. Jeg synes det er neste som gamle DOL, bare bedre. Bedre fordi feltene har blitt bredere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget der synes jeg faktisk var under din verdighet, SDD.

Når du svarer meg sånn, kan det være fristende å påpeke at onde tunger gjennom lang tid har ment at grunnen til at du og Mrxx har holdt ut så lenge på dol, er kun for å kunne beholde statusen som småkonger blant alle de såkalte kjerringene.

Jeg har trodd bedre om deg, men begynner nå å lure.

Hvis du vet noe om disse onde tungene, så spørs det om du har vært en av de som har sittet og skravlet og spredt møkk i denne saken. Det er helt utrolig at endel av dere kan sitte å snakke sånn, det i seg selv bekrefter akkurat det som SDD skirver her om at det blir voldsomt til kjerringpjatt uten menn tilstede.

Det er helt utrolig hva enkelte av dere jenter kan klare å lire av dere og bruke tid på, hehe.

En god latter forlenger livet og jeg blir en gammel mann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvis du vet noe om disse onde tungene, så spørs det om du har vært en av de som har sittet og skravlet og spredt møkk i denne saken. Det er helt utrolig at endel av dere kan sitte å snakke sånn, det i seg selv bekrefter akkurat det som SDD skirver her om at det blir voldsomt til kjerringpjatt uten menn tilstede.

Det er helt utrolig hva enkelte av dere jenter kan klare å lire av dere og bruke tid på, hehe.

En god latter forlenger livet og jeg blir en gammel mann:-)

Den ene Onde Tungen er faktisk avslørt i et hemmelig videoopptak med en mannlig bekjent, men om han er med i De Onde Tungers Landsforening vites ikke.

http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=it&code=72d70fccd9734672a3341254b8b47127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

*lol*....var ikke mye verdighet av dette innlegget heller. Selvsagt sitter vi her i nærmere 10 år av den grunnen. Vi menn er nok riktignok enkle, men det får da være måte på. Nå dummet du deg ut flyfly, hehe.

Isj. I denne informasjonsverden der alt er overvåket er vi jaggu filmet vi også.

http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=2ea2924c2d80c995ff609ecdfa100b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å klage på forumet og klage og syte fordi enkelte brukere er på et annet forum i tillegg til dette.

Det har blitt bedre! Når jeg har vertikal deling er det _ingen_reklame, det er det om jeg velger horisontal deling. :o) Dessuten er både trådlistefeltet og lese-feltet mye bredere enn det var før omleggingen. Bare noen småting nå så er det bedre enn før for min del! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...