Gå til innhold

Slette et innlegg på sex-forumet


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Hva er det jeg syter om? Jeg har forsøkt å komme med konstruktiv kritikk, uten noen respons.

Er det å syte?

Dersom du retter din kontruktive kritikk til dol-ledelsen er det nettopp kontruktiv kritikk. Dersom du retter din kontruktive kritikk til de andre brukerne og hyler i kor med flere andre om hvor ræva alt er, er det ikke lenger kontruktiv kritikk, men syting.

Synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    16

  • mariaflyfly

    13

  • ShitDiddelyDo

    12

  • morsan

    7

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

” det er jo ikke grenser for hvordan enkelte forsøker å overbevise seg selv om hvor bra det har blitt og hvor bra det blir”

Det har altså ikke falt deg inn at du og vi har forksjellig oppfatning på hva man synes er bra?

” det stadig ramler inn folk på det nye chatteforumet og vrøvler om hvor lite loyale vi som ikke skriver her så mye mer er mot dols brukere, da vi reduserer deres mulighet for gode svar ved å være borte - akkurat som om vi har noen som helst forpliktelser til dol bare fordi vi har skrevet her i noen år.”

Selvsagt har man ingen forpliktelser, men det må da være lov å synes at omstendighetene ikke er i tråd med det man hadde håpet selv? Du er jo f eks heller ikke forpliktet til å fortsette å være kjæreste med en dame hvis du vil ut av forholdet, men hun må da likevel få lov til å ønske deg tilbake??

”Og på den annen side sitter folk på ramme alvor og roser dol for hver minste forbedring, selv om forbedringene fortsatt ikke har resultert i et bedre dol”

Jeg var i hvert fall temmelig med dol før omleggingen, så JEG er mer enn happy for at vi nå nesten er tilbake der vi var. At DU i TILLEGG hadde ønsket ytterligere endringer, får stå på din regning. Andre KAN altså, så utrolig det enn høres ut for, være fornøyd med noe annet enn det DU er.

Altså: Jeg har aldri ønsket ytterligere forandringer. Jeg har aldri ønsket noen forandringer.

Det er webmaster selv som gang på gang har snakket om forbedringer. Men jeg ser ingen. Dette må fortsatt være det eneste forumet hvor enhver idiot kan registrere seg med så mange nick han vil og skifte nick etter dagsformen, det er ingen qoute-funksjon her - noe jeg ikke tror du finner andre forum som ikke har, uansett hvor du leter, det er ingen mulighet til å endre egne innlegg, osv, osv.

Dette er banale muligheter du knapt finner noen forum i verden som ikke har.

Så hvor er de positive forandringene webbis snakker om? Hun nekter jo å svare hver gang noen spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Dersom du retter din kontruktive kritikk til dol-ledelsen er det nettopp kontruktiv kritikk. Dersom du retter din kontruktive kritikk til de andre brukerne og hyler i kor med flere andre om hvor ræva alt er, er det ikke lenger kontruktiv kritikk, men syting.

Synes jeg. :)

Les nedover forumet her. Se hvor mange innlegg jeg skrev rettet til webbis i starten.

Se hvor mange svar jeg fikk.

Så det hjelper åpenbart ikke å snakke til webbis.

Jeg fikk for øvrig svar her forleden, og da var svaret at hun var fullstendig klar over problemene med laptop/firefox, og at jeg selv måtte gjøre avanserte webdesignendringer på min egen pc.

Dette er med andre ord ikke folk det er mulig å snakke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: Jeg har aldri ønsket ytterligere forandringer. Jeg har aldri ønsket noen forandringer.

Det er webmaster selv som gang på gang har snakket om forbedringer. Men jeg ser ingen. Dette må fortsatt være det eneste forumet hvor enhver idiot kan registrere seg med så mange nick han vil og skifte nick etter dagsformen, det er ingen qoute-funksjon her - noe jeg ikke tror du finner andre forum som ikke har, uansett hvor du leter, det er ingen mulighet til å endre egne innlegg, osv, osv.

Dette er banale muligheter du knapt finner noen forum i verden som ikke har.

Så hvor er de positive forandringene webbis snakker om? Hun nekter jo å svare hver gang noen spør.

"Det er webmaster selv som gang på gang har snakket om forbedringer."

javel. Jeg gidder ikke å følge med på slikt og bry meg om det hvis jeg selv ikke er opptatt av de forbedringene.

"Dette må fortsatt være det eneste forumet hvor enhver idiot kan registrere seg med så mange nick han vil og skifte nick etter dagsformen"

Dette har selvsagt sine ulemper mht trolling, men jeg godtar gladelig trolling fremfor at man f eks innfører registrering opp mot telefonnummer el annet som til tider har blitt diskutert her. Jeg synes det er flott at jeg kan være registrert her på en anonym epostadresse. Jeg synes også det er fint at man kan endre nick når man vil spørre om noe mer privat, selv om en slik adgang også kan føre til trolling.

"det er ingen qoute-funksjon her"

Etter bare en ørliten titt på egetforum er jeg jammen glad for at vi ikke har det! :-) Selvsagt kan quoting føre til at du får sett ting i sammenheng, men den måten dol har lagt opp trådsystemet sitt på får man en helt unik mulighet til å diskutere "delt" i en og samme tråd, istedenfor at alle innleggene legger seg som en kladd etterhverandre, med massevis av quoting osv (og i tillegg nevnes at jeg er glad at vi ikke "forsøpler" forum med alskens bilder og ditt og datt som enkelte andre forum har).

(men igjen: smaken er som baken)

" det er ingen mulighet til å endre egne innlegg"

jeg synes det er ok at man ikke kan endre dem fullt og helt, for det vil bli litt snålt når andre har svart etterpå. Men kanskje en delete-knapp? Vet ikke.

Jeg savner også at vi kan abonnere" på en tråd, slik at det under "svar til meg" ikke bare dukker opp svar direkte under mine innlegg, men ALLE nye innlegg som kommer i tråder du har klikket på at du vil bli informert om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les nedover forumet her. Se hvor mange innlegg jeg skrev rettet til webbis i starten.

Se hvor mange svar jeg fikk.

Så det hjelper åpenbart ikke å snakke til webbis.

Jeg fikk for øvrig svar her forleden, og da var svaret at hun var fullstendig klar over problemene med laptop/firefox, og at jeg selv måtte gjøre avanserte webdesignendringer på min egen pc.

Dette er med andre ord ikke folk det er mulig å snakke til.

Men kjære deg, det er da fritt valg om du vil være her eller ikke! Hvis du synes det er så jævla ræva som du sier, ikke kast bort tida di her! :)

Jeg er fullstendig enig med deg i at det var talentløst å kjøre live når løsningene var halvferdige, at det horrisontale oppsettet var elendig, fargene sugde, jeg var pisslei av all scrollinga, jeg syntes webdesigneren var en gjøk, you name it. Men etter at det blei mulig å få tilbake den vertikale løsninga, fargene blei endra og aktiviteten dro seg opp, funker det bra nok for meg. Og da velger jeg å bli på dol, selv om jeg syntes det var helt ok på egetforumet også, og sikkert kommer til å kikke innom der også, eller være begge steder. Dol er nå engang dol for meg - men det er mitt frie valg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg, det er da fritt valg om du vil være her eller ikke! Hvis du synes det er så jævla ræva som du sier, ikke kast bort tida di her! :)

Jeg er fullstendig enig med deg i at det var talentløst å kjøre live når løsningene var halvferdige, at det horrisontale oppsettet var elendig, fargene sugde, jeg var pisslei av all scrollinga, jeg syntes webdesigneren var en gjøk, you name it. Men etter at det blei mulig å få tilbake den vertikale løsninga, fargene blei endra og aktiviteten dro seg opp, funker det bra nok for meg. Og da velger jeg å bli på dol, selv om jeg syntes det var helt ok på egetforumet også, og sikkert kommer til å kikke innom der også, eller være begge steder. Dol er nå engang dol for meg - men det er mitt frie valg. :)

"Dol er nå engang dol for meg - men det er mitt frie valg. :)"

Mitt også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kjære deg, det er da fritt valg om du vil være her eller ikke! Hvis du synes det er så jævla ræva som du sier, ikke kast bort tida di her! :)

Jeg er fullstendig enig med deg i at det var talentløst å kjøre live når løsningene var halvferdige, at det horrisontale oppsettet var elendig, fargene sugde, jeg var pisslei av all scrollinga, jeg syntes webdesigneren var en gjøk, you name it. Men etter at det blei mulig å få tilbake den vertikale løsninga, fargene blei endra og aktiviteten dro seg opp, funker det bra nok for meg. Og da velger jeg å bli på dol, selv om jeg syntes det var helt ok på egetforumet også, og sikkert kommer til å kikke innom der også, eller være begge steder. Dol er nå engang dol for meg - men det er mitt frie valg. :)

Det er jo akkurat det jeg har gjort, jeg har ikke vært her så mye. Knapt kikket innom her siden omleggingen. Men nå begynner det å ta seg litt opp og derfor har jeg i de to siste dagene skrevet noen få innlegg.

Forresten er det bra at du synes jeg er nedlatende, det er svært bra, da har jeg oppnådd noe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo akkurat det jeg har gjort, jeg har ikke vært her så mye. Knapt kikket innom her siden omleggingen. Men nå begynner det å ta seg litt opp og derfor har jeg i de to siste dagene skrevet noen få innlegg.

Forresten er det bra at du synes jeg er nedlatende, det er svært bra, da har jeg oppnådd noe:-)

Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Det er webmaster selv som gang på gang har snakket om forbedringer."

javel. Jeg gidder ikke å følge med på slikt og bry meg om det hvis jeg selv ikke er opptatt av de forbedringene.

"Dette må fortsatt være det eneste forumet hvor enhver idiot kan registrere seg med så mange nick han vil og skifte nick etter dagsformen"

Dette har selvsagt sine ulemper mht trolling, men jeg godtar gladelig trolling fremfor at man f eks innfører registrering opp mot telefonnummer el annet som til tider har blitt diskutert her. Jeg synes det er flott at jeg kan være registrert her på en anonym epostadresse. Jeg synes også det er fint at man kan endre nick når man vil spørre om noe mer privat, selv om en slik adgang også kan føre til trolling.

"det er ingen qoute-funksjon her"

Etter bare en ørliten titt på egetforum er jeg jammen glad for at vi ikke har det! :-) Selvsagt kan quoting føre til at du får sett ting i sammenheng, men den måten dol har lagt opp trådsystemet sitt på får man en helt unik mulighet til å diskutere "delt" i en og samme tråd, istedenfor at alle innleggene legger seg som en kladd etterhverandre, med massevis av quoting osv (og i tillegg nevnes at jeg er glad at vi ikke "forsøpler" forum med alskens bilder og ditt og datt som enkelte andre forum har).

(men igjen: smaken er som baken)

" det er ingen mulighet til å endre egne innlegg"

jeg synes det er ok at man ikke kan endre dem fullt og helt, for det vil bli litt snålt når andre har svart etterpå. Men kanskje en delete-knapp? Vet ikke.

Jeg savner også at vi kan abonnere" på en tråd, slik at det under "svar til meg" ikke bare dukker opp svar direkte under mine innlegg, men ALLE nye innlegg som kommer i tråder du har klikket på at du vil bli informert om.

Du misforstår jo hele quotegreia. Funksjonen er her. Bare se på innleggene når Webmaster skriver - han har funksjonen, og det er en veldig ryddig variant av funksjonen. De burde dog gi muligheten også til oss.

Du kan ikke sammenligne med egetforum. Det er et forum at den desidert enkleste typen.

Når det gjelder registrering og nickskifte kunne de i det minste sørget for at det var umulig å bytte nick på de ikke-sensitive forumene. Hvis de i tillegg hadde sletta lømler fortløpende hadde de gått lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Men kjære deg, det er da fritt valg om du vil være her eller ikke! Hvis du synes det er så jævla ræva som du sier, ikke kast bort tida di her! :)

Jeg er fullstendig enig med deg i at det var talentløst å kjøre live når løsningene var halvferdige, at det horrisontale oppsettet var elendig, fargene sugde, jeg var pisslei av all scrollinga, jeg syntes webdesigneren var en gjøk, you name it. Men etter at det blei mulig å få tilbake den vertikale løsninga, fargene blei endra og aktiviteten dro seg opp, funker det bra nok for meg. Og da velger jeg å bli på dol, selv om jeg syntes det var helt ok på egetforumet også, og sikkert kommer til å kikke innom der også, eller være begge steder. Dol er nå engang dol for meg - men det er mitt frie valg. :)

Jeg har heller ikke vært her. Men forrigedagen var det noen som slang med leppa blant annet mot meg, noe som gjorde at jeg kom innom for å svare.

Jeg har kun svart i den tråden samt denne.

Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke trenger å skrive her, men når jeg ved å svare folk som kritiserer meg blir beskyldt for å syte - går det litt for langt. Det var tross alt ikke jeg som startet diskusjonen om blant annet meg. Jeg svarte kun på kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært her. Men forrigedagen var det noen som slang med leppa blant annet mot meg, noe som gjorde at jeg kom innom for å svare.

Jeg har kun svart i den tråden samt denne.

Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke trenger å skrive her, men når jeg ved å svare folk som kritiserer meg blir beskyldt for å syte - går det litt for langt. Det var tross alt ikke jeg som startet diskusjonen om blant annet meg. Jeg svarte kun på kritikk.

Jeg kritiserte ikke deg, jeg skreiv et innlegg til Mrxx som du svarte på, og det var ikke før etter at du hadde skrevet det, at jeg sa at jeg syntes du søyt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg kritiserte ikke deg, jeg skreiv et innlegg til Mrxx som du svarte på, og det var ikke før etter at du hadde skrevet det, at jeg sa at jeg syntes du søyt. :)

Jeg skrev bare at Mrxx hadde rett.

Men jeg forstår at dere kvinnfolk ikke ser det. Så lenge dere har huskestua inne på kjerringforumet er dere fornøyde, og fra nettopp det forumet er dere også vant til absurde tilstander og tidvis forrykte mennesker, samt kvinnediskusjoner, vås og null mannfolk.

Det er noe annet for meg og mrxx når vi kommer innom her og kikker. Kjerringforumet holdt vi oss klokelig unna tidligere da vi visste at det var et sinnssykt forum med sinnssyke mennesker, men det vi ser nå er jo at hele dol har blitt et kjerrinforum med den ene kjerringdiskusjonen etter den andre, og det på samtlige forum og ikke kun på kjerringforumet, noe som skuffer.

Sånn går det når administrasjonen skremmer bort alle med utovertiss. Da blir tilstandene patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev bare at Mrxx hadde rett.

Men jeg forstår at dere kvinnfolk ikke ser det. Så lenge dere har huskestua inne på kjerringforumet er dere fornøyde, og fra nettopp det forumet er dere også vant til absurde tilstander og tidvis forrykte mennesker, samt kvinnediskusjoner, vås og null mannfolk.

Det er noe annet for meg og mrxx når vi kommer innom her og kikker. Kjerringforumet holdt vi oss klokelig unna tidligere da vi visste at det var et sinnssykt forum med sinnssyke mennesker, men det vi ser nå er jo at hele dol har blitt et kjerrinforum med den ene kjerringdiskusjonen etter den andre, og det på samtlige forum og ikke kun på kjerringforumet, noe som skuffer.

Sånn går det når administrasjonen skremmer bort alle med utovertiss. Da blir tilstandene patetisk.

Med slike innlegg skulle man tro at drømmedama er 1 meter høy, har flatt hue og store ører....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Med slike innlegg skulle man tro at drømmedama er 1 meter høy, har flatt hue og store ører....;-)

Den forsto jeg ikke. :)

Men jeg vet i hvert fall hvordan drømmedama ikke er: Hun holder ikke hus på kjerringforumet på dol. Det er det eneste som er sikkert. :)

Det er dog litt alvor i det jeg skrev. Det er flere kvinner på et fotballforum enn det er menn her inne, og det er ikke bra. Før hadde vi i hvert fall en viss balanse i at vi var en del menn som var aktive her inne. Nå ser alle disse ut til å forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med slike innlegg skulle man tro at drømmedama er 1 meter høy, har flatt hue og store ører....;-)

Ja?? Hva er galt med det??...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev bare at Mrxx hadde rett.

Men jeg forstår at dere kvinnfolk ikke ser det. Så lenge dere har huskestua inne på kjerringforumet er dere fornøyde, og fra nettopp det forumet er dere også vant til absurde tilstander og tidvis forrykte mennesker, samt kvinnediskusjoner, vås og null mannfolk.

Det er noe annet for meg og mrxx når vi kommer innom her og kikker. Kjerringforumet holdt vi oss klokelig unna tidligere da vi visste at det var et sinnssykt forum med sinnssyke mennesker, men det vi ser nå er jo at hele dol har blitt et kjerrinforum med den ene kjerringdiskusjonen etter den andre, og det på samtlige forum og ikke kun på kjerringforumet, noe som skuffer.

Sånn går det når administrasjonen skremmer bort alle med utovertiss. Da blir tilstandene patetisk.

Det innlegget der synes jeg faktisk var under din verdighet, SDD.

Når du svarer meg sånn, kan det være fristende å påpeke at onde tunger gjennom lang tid har ment at grunnen til at du og Mrxx har holdt ut så lenge på dol, er kun for å kunne beholde statusen som småkonger blant alle de såkalte kjerringene.

Jeg har trodd bedre om deg, men begynner nå å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dust.

Bra, men du kan vel bedre enn som så? Vet at ikke alle takler å få noe direkte, vi menn pakker ikke inn det vi mener så godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget der synes jeg faktisk var under din verdighet, SDD.

Når du svarer meg sånn, kan det være fristende å påpeke at onde tunger gjennom lang tid har ment at grunnen til at du og Mrxx har holdt ut så lenge på dol, er kun for å kunne beholde statusen som småkonger blant alle de såkalte kjerringene.

Jeg har trodd bedre om deg, men begynner nå å lure.

*lol*....var ikke mye verdighet av dette innlegget heller. Selvsagt sitter vi her i nærmere 10 år av den grunnen. Vi menn er nok riktignok enkle, men det får da være måte på. Nå dummet du deg ut flyfly, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...