Gjest ang Kevin Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Danner dere assosiasjoner til folk med en gang dere hører navnet? Min venninnne har en venninnne som har en sønn som heter Kevin. Jeg er veldig skeptisk til henne. Jeg tror ikke at vi er på bølgelengde. Men jeg har aldri møtt henne da. Men jeg kan ikke forestille meg at jeg har så mye til felles med en som kaller sønnen sin for Kevin;) Har dere også sånne forestillinger om folk ut fra navnet? 0 Siter
Gjest WhatsUpz Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Køddeinnlegg - kan ikke være skeptisk til folk du aldri har møtt på grunn av et navn de gir ungen sin. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Kjenner en som har kallt sønnen sin Aron. Navnet liker jeg ikke, men dama er hyggelig hun. Kjente også en som kalte sønnen sin for Syllvester for mange år siden. Hun var grei nok hun også 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Tja... Jeg kjenner en barneskolelærer som helt seriøst mener det er forskjell på foreldre som gir barna sine navn som Ronny, Tommy, Roy og Kenneth i forhold til de som gir sine barn "finere" navn. Jeg kan vel tenke mitt når jeg hører om unger som heter Jeanette, Charlene, Michelle og sånne dukkesøte kvalmende navn, ja. 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg er sikker på at alle har snev av dette, i større og mindre grad. Noen tenker kanksje "ho ho, det var jammen et harry navn! Lurer på hvordan de foreldrene er?", emns andre kanskje tenker "Oi for et fisefint navn! Hva slags folk er det som gir barna sine sånne navn, da?" 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Tja... Jeg kjenner en barneskolelærer som helt seriøst mener det er forskjell på foreldre som gir barna sine navn som Ronny, Tommy, Roy og Kenneth i forhold til de som gir sine barn "finere" navn. Jeg kan vel tenke mitt når jeg hører om unger som heter Jeanette, Charlene, Michelle og sånne dukkesøte kvalmende navn, ja. Nå ramset du opp alle de verste navnene jeg vet Lillemus. Og jeg synes dine unger har fine navn så vi liker tydeligvis det samme. 0 Siter
Gjest ang Kevin Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Tja... Jeg kjenner en barneskolelærer som helt seriøst mener det er forskjell på foreldre som gir barna sine navn som Ronny, Tommy, Roy og Kenneth i forhold til de som gir sine barn "finere" navn. Jeg kan vel tenke mitt når jeg hører om unger som heter Jeanette, Charlene, Michelle og sånne dukkesøte kvalmende navn, ja. Jeg kjenner en lærer som ved begynnelsen av et skoleår med en ny klasse går igjennom klasselista. Han lukter trøbbel når han kommer til navn som Ronny, Kevin. Sjanett , Victoria osv. Og som regel har han rett. Han har bare bommet med noen få. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Nå ramset du opp alle de verste navnene jeg vet Lillemus. Og jeg synes dine unger har fine navn så vi liker tydeligvis det samme. *Hehe* Det er selvfølgelig kjempefint at folk har forskjellig smak også når det gjelder navn, men det hender jeg lurer på hva i all verden foreldre har tenkt når de fant på navn til ungene sine ja... Men det er sikkert noen som tenker det om navnene til ungene mine også. ) Og jeg sier selvsagt aldri noe om det da! 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg kjenner en lærer som ved begynnelsen av et skoleår med en ny klasse går igjennom klasselista. Han lukter trøbbel når han kommer til navn som Ronny, Kevin. Sjanett , Victoria osv. Og som regel har han rett. Han har bare bommet med noen få. Victoria??? 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 *Hehe* Det er selvfølgelig kjempefint at folk har forskjellig smak også når det gjelder navn, men det hender jeg lurer på hva i all verden foreldre har tenkt når de fant på navn til ungene sine ja... Men det er sikkert noen som tenker det om navnene til ungene mine også. ) Og jeg sier selvsagt aldri noe om det da! Jeg har også truffet på noen som har hatt helt greie navn _enkeltvis_, men du&du for noen kombinasjoner!! Det 'verste' er vel dem som har TRE fornavn. Da er det gjerne litt "fiine" navn hver av dem i tillegg, som f eks Carl Christian Fredrik! 0 Siter
Gjest ang Kevin Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Victoria??? Jeg oppfatter Victoria som et jålenavn, gjerne i kombinasjon. Victoria Celine , Victoria Melina osv 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg oppfatter Victoria som et jålenavn, gjerne i kombinasjon. Victoria Celine , Victoria Melina osv Jeg vet om ei lita Vicotira og hun er noe av det søteste jeg vet! Hun er helt skjønn! Mora er ei helt vanlig dame som ikke er fisefin på noen måte, men jeg skjønner deg for Victoria er så absolutt på grensa til å være for dillete for meg også. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg har også truffet på noen som har hatt helt greie navn _enkeltvis_, men du&du for noen kombinasjoner!! Det 'verste' er vel dem som har TRE fornavn. Da er det gjerne litt "fiine" navn hver av dem i tillegg, som f eks Carl Christian Fredrik! Tre navn ja. For et par år siden var jeg borti en som het noe sånt som Karl-Petter Håkon, altså med bindestrek mellom de to første navnene. *Rister forvirret på hodet* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Mange av vennene mine har valgt navn til barna sine som jeg - i hvertfall i utgangspunktet - ikke likte. 0 Siter
Gjest ang Kevin Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg er sikker på at alle har snev av dette, i større og mindre grad. Noen tenker kanksje "ho ho, det var jammen et harry navn! Lurer på hvordan de foreldrene er?", emns andre kanskje tenker "Oi for et fisefint navn! Hva slags folk er det som gir barna sine sånne navn, da?" Hvis jeg skulle begynne i en ny jobb og fikk en liste over navnet på kollegaene mine hadde jeg blitt skeptisk hvis de bare hadde navn som : Jeanette Melissa Ronny Jonny Marielle Monica Kevin Johan Gudrun Charlotte. Jeg liker ikke å være fordomsfull, men jeg hadde vært skeptisk ja. det hadde jeg vært. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Hvis jeg skulle begynne i en ny jobb og fikk en liste over navnet på kollegaene mine hadde jeg blitt skeptisk hvis de bare hadde navn som : Jeanette Melissa Ronny Jonny Marielle Monica Kevin Johan Gudrun Charlotte. Jeg liker ikke å være fordomsfull, men jeg hadde vært skeptisk ja. det hadde jeg vært. Johan og Gudrun hadde jeg ikke tenkt over, men de andre der hadde jeg nok grøsset litt av ja... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Johan og Gudrun hadde jeg ikke tenkt over, men de andre der hadde jeg nok grøsset litt av ja... Hva er galt med Jeanette? Jeg har en god venninne som heter det 0 Siter
Gjest ang Joakim Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Johan og Gudrun hadde jeg ikke tenkt over, men de andre der hadde jeg nok grøsset litt av ja... Gudrun hadde jeg lurt på om kom i fra vestlandet. Sannsynligvis en veldig from kristen jente, med mindre hun er en gammel dame. Det er de første assosiasjonene jeg lager meg. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 *Hehe* Det er selvfølgelig kjempefint at folk har forskjellig smak også når det gjelder navn, men det hender jeg lurer på hva i all verden foreldre har tenkt når de fant på navn til ungene sine ja... Men det er sikkert noen som tenker det om navnene til ungene mine også. ) Og jeg sier selvsagt aldri noe om det da! Jeg tror ikke jeg hadde hørt navnet til sønnen din før jeg leste det her inne en gang. Har datteren din like sjeldent navn? Henne har jeg ikke peiling på hva heter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Hva er galt med Jeanette? Jeg har en god venninne som heter det Det er usannsynlig klissete og dillete. ) Men jeg vet om flere som heter Jeanette som er trivelige jenter så jeg vet ikke helt hvorfor jeg ikke klarer navnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.