Gjest funderende meg Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg skal i fødselsdag til en venninne, og siden de nettopp har kjøpt hytte på kalde fjellet lurte jeg på om et stilig skjerf og votter kunne være en god gave? Eller bør det være noe som passer mer til våren? 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Det høres topp ut, sleng med et par ullsokker også du 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Så lenge det ikke KLØR, er det sikkert ok. Men jeg ville blitt langt mer glad for ei flaske vin eller to. Eller en kjempebukett med tulipaner. 0 Siter
Gjest funderende meg Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Så lenge det ikke KLØR, er det sikkert ok. Men jeg ville blitt langt mer glad for ei flaske vin eller to. Eller en kjempebukett med tulipaner. Jeg har ikke strikket selv. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg har ikke strikket selv. Jeg digger å få hjemmestrikka votter, asså! Bare så det er sagt. Men et skjerf må for all del ikke klø!! Vin er safe, dersom hun er glad i vin, dah. 0 Siter
Gjest funderende meg Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg digger å få hjemmestrikka votter, asså! Bare så det er sagt. Men et skjerf må for all del ikke klø!! Vin er safe, dersom hun er glad i vin, dah. Jeg rekker nok ikke polet i morgen, så det må nok bli det jeg allerede har kjøpt. Det var sambo som var litt spørrende da jeg sa hva jeg hadde pakket inn, ser du. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Nå er jeg litt seint ute, men de vottene og det skjerfet skulle vært mer enn kule for å behage meg som gave nå som vi aner våren komme gallopperende... 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Nå er jeg litt seint ute, men de vottene og det skjerfet skulle vært mer enn kule for å behage meg som gave nå som vi aner våren komme gallopperende... Synes du heller hun skal gå for bikini? 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Jeg synes det bør være noe som passer mer til våren. Hadde ikke blitt overbegeistret for å få skjerf og votter nå, nei Men hadde det vært tidligere på året, hadde jge blitt veldig glad, altså. Hytte eller ei 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Synes du heller hun skal gå for bikini? Litt tidlig for bikini syns jeg. :-) 0 Siter
Gjest funderende meg Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Jeg synes det bør være noe som passer mer til våren. Hadde ikke blitt overbegeistret for å få skjerf og votter nå, nei Men hadde det vært tidligere på året, hadde jge blitt veldig glad, altså. Hytte eller ei Gaven ble godt mottatt, også fordi hun finn 5-6 smykker ellers..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.