Gå til innhold

Skjerf og votter i gave?

Anbefalte innlegg

Gjest funderende meg
Skrevet

Jeg skal i fødselsdag til en venninne, og siden de nettopp har kjøpt hytte på kalde fjellet lurte jeg på om et stilig skjerf og votter kunne være en god gave? Eller bør det være noe som passer mer til våren?

Skrevet

Det høres topp ut, sleng med et par ullsokker også du :)

Skrevet

Så lenge det ikke KLØR, er det sikkert ok.

Men jeg ville blitt langt mer glad for ei flaske vin eller to. Eller en kjempebukett med tulipaner. :)

Gjest funderende meg
Skrevet

Så lenge det ikke KLØR, er det sikkert ok.

Men jeg ville blitt langt mer glad for ei flaske vin eller to. Eller en kjempebukett med tulipaner. :)

Jeg har ikke strikket selv.

Skrevet

Jeg har ikke strikket selv.

Jeg digger å få hjemmestrikka votter, asså! Bare så det er sagt. :) Men et skjerf må for all del ikke klø!! Vin er safe, dersom hun er glad i vin, dah. :)

Gjest funderende meg
Skrevet

Jeg digger å få hjemmestrikka votter, asså! Bare så det er sagt. :) Men et skjerf må for all del ikke klø!! Vin er safe, dersom hun er glad i vin, dah. :)

Jeg rekker nok ikke polet i morgen, så det må nok bli det jeg allerede har kjøpt.

Det var sambo som var litt spørrende da jeg sa hva jeg hadde pakket inn, ser du.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå er jeg litt seint ute, men de vottene og det skjerfet skulle vært mer enn kule for å behage meg som gave nå som vi aner våren komme gallopperende...

tzatziki1365380058
Skrevet

Nå er jeg litt seint ute, men de vottene og det skjerfet skulle vært mer enn kule for å behage meg som gave nå som vi aner våren komme gallopperende...

Synes du heller hun skal gå for bikini? :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg synes det bør være noe som passer mer til våren. Hadde ikke blitt overbegeistret for å få skjerf og votter nå, nei :)

Men hadde det vært tidligere på året, hadde jge blitt veldig glad, altså. Hytte eller ei :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Synes du heller hun skal gå for bikini? :)

Litt tidlig for bikini syns jeg. :-)

Gjest funderende meg
Skrevet

Jeg synes det bør være noe som passer mer til våren. Hadde ikke blitt overbegeistret for å få skjerf og votter nå, nei :)

Men hadde det vært tidligere på året, hadde jge blitt veldig glad, altså. Hytte eller ei :)

Gaven ble godt mottatt, også fordi hun finn 5-6 smykker ellers.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...