Gå til innhold

Hva kan f.eks. gi høyt blodtrykk?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet nu
Skrevet

Undertrykket er særlig høyt. Jeg vet det kan være mange årsaker, som for eksempel stress. Men vet dere noe mer?

Ja, jeg har bestilt legetime. ;-)

Skrevet

Usunn livsstil, som fet tung mat, for mye alkohol, tobakk og stress. Nyresykdom, trøbbel med binyrene, hjerte/kar problemer, svangerskap(forgiftning), diabetes, medisiner osv. Kan være så mangt, fra ganske uskyldige ting, til mere alvorlige. Noen ganger er det enkelt å regulere, andre ganger ikke så lett.

Bra du har bestilt legetime, for det bør uansett sjekkes, og evt behandles. Lykke til da :)

Skrevet

En kan også være arvelig disponert, dvs. være slank og leve et ultrasundt liv... men likevel ha høy blodtrykk.

Skrevet

Vet i hvertfall at du kan får høyt blodtrykk av stress, lite trening/aktivitet og høyt saltinnhold.

Det er jo litt å ta tak i:-)

Ellers kan vi slå oss sammen så jeg kan få litt høyere blodtrykk *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...