Gjest ikke undertegnet nu Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Undertrykket er særlig høyt. Jeg vet det kan være mange årsaker, som for eksempel stress. Men vet dere noe mer? Ja, jeg har bestilt legetime. ;-) 0 Siter
bouenas Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Usunn livsstil, som fet tung mat, for mye alkohol, tobakk og stress. Nyresykdom, trøbbel med binyrene, hjerte/kar problemer, svangerskap(forgiftning), diabetes, medisiner osv. Kan være så mangt, fra ganske uskyldige ting, til mere alvorlige. Noen ganger er det enkelt å regulere, andre ganger ikke så lett. Bra du har bestilt legetime, for det bør uansett sjekkes, og evt behandles. Lykke til da 0 Siter
siddisen Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 En kan også være arvelig disponert, dvs. være slank og leve et ultrasundt liv... men likevel ha høy blodtrykk. 0 Siter
Speak Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Vet i hvertfall at du kan får høyt blodtrykk av stress, lite trening/aktivitet og høyt saltinnhold. Det er jo litt å ta tak i:-) Ellers kan vi slå oss sammen så jeg kan få litt høyere blodtrykk *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.