Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Snuppa mi er 21 mnd gammel. I det siste så har hun begynt å si "hæ?" og "e?" så innmari mye. Nesten til alt vi sier. Samtidig snur hun litt på hodet (for å høre bedre?) og setter opp et "jeg hører ikke/forstår ikke hva du sier"-uttrykk i ansiktet.

Hører hun dårlig eller bare forstår hun ikke hva vi sier?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273062-h%C3%B8rer-hun-d%C3%A5rlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle barn jeg har truffet - mine egne inkludert - har hatt en periode der de sier "hæ" til absolutt alt mulig.

Det er vel en måte å bli tryggere på språket på.

Men fortsetter du å være urolig kan du jo ta det opp på 2-års kontrollen på helsestasjonen.

Alle barn jeg har truffet - mine egne inkludert - har hatt en periode der de sier "hæ" til absolutt alt mulig.

Det er vel en måte å bli tryggere på språket på.

Men fortsetter du å være urolig kan du jo ta det opp på 2-års kontrollen på helsestasjonen.

Takk for svar!

Har prøvd å hviske til henne "vil du ha banan?" og det hører hun godt.. hehe. Men man begynner jo å lure når ungen sier "hæ?" absolutt hele tiden ellers da.

Annonse

Takk for svar!

Har prøvd å hviske til henne "vil du ha banan?" og det hører hun godt.. hehe. Men man begynner jo å lure når ungen sier "hæ?" absolutt hele tiden ellers da.

Man lurer og så blir man en liten smule irritert! I alle fall gjør jeg det :) Men jeg prøver å si til meg selv at det er en fase, det er en fase, det er en fase...

He he. Kjenner godt den igjen :) Det er litt rart egentlig, for jeg gjentar det jeg sa automatisk, for "hæ" oppfatter jeg som om jeg ikke er blitt forstått.

Jeg også gjentar meg selv når hun sier "hæ", det går automatisk. Men merker jeg i løpet av en hel dag er drittlei av å si det jeg sier 5 ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...