Gå til innhold

Tragisk sak i Sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forferdelig at såå små barn gjør sånt. huff, jenta mi er ni... Kvalm ja, det er bare forbokstaven..grøsser!

Skrevet

Forferdelig at såå små barn gjør sånt. huff, jenta mi er ni... Kvalm ja, det er bare forbokstaven..grøsser!

Jeg har også en niåring (snart 10). Det blir liksom litt ekstra nært når det skjer tragiske ting med barn på alder med ens eget.

Gjest annlovinda
Skrevet

Helt forferdelig at slikt skjer med så små barn.

Kan bare lure på hva det kommer av at slikt skjer, det var helt forferdelig å lese.

Skrevet

Jeg har også en niåring (snart 10). Det blir liksom litt ekstra nært når det skjer tragiske ting med barn på alder med ens eget.

Mi var just ni år i mars. Ja man får et eget syn på det når man kan sammeligne. Vet du, sånne saker gjør meg så kvalm. Jeg orker ikke ta det innover meg sånn som vi jenter ofte gjør. Fantaserer/visualiserer om hvordan det gikk osv. Har allerede rukket å se for meg et større barn innblandet der. huff ja det er bare å parkere hele saken...................................

Skrevet

Nei og nei og nei. Slikt er så utrolig leit. 9 år gammel!?! Hva kan ha hendt? Hvordan har han klart dette? Hvorfor har han blitt så desperat?

Skrevet

Nei og nei og nei. Slikt er så utrolig leit. 9 år gammel!?! Hva kan ha hendt? Hvordan har han klart dette? Hvorfor har han blitt så desperat?

Det kan jo rett og slett være en dum "lek" som han ikke skjønte alvoret av. Det var jo noen tragiske tilfeller i utlandet i kjølvannet av Saddam-henrettelsen, der barn skulle "prøve det de hadde sett på TV".

Skrevet

Det kan jo rett og slett være en dum "lek" som han ikke skjønte alvoret av. Det var jo noen tragiske tilfeller i utlandet i kjølvannet av Saddam-henrettelsen, der barn skulle "prøve det de hadde sett på TV".

Da er det jo enda mer tragisk.

Skrevet

Han har nok fått "hjelp", tviler på at en niåring kan finne på det der sjøl.

Skrevet

Det er forferdelig tragisk at sånt skjer.

Det er dobbelt så mange barn som rammes av depresjoner, angst og spiseforstyrrelser i dag enn det var for bare 7 år siden!

Man kan spørre seg; er det fordi at vi voksne lever et mye travlere liv og ikke har like god tid til barna som før? Er det fordi at barna har for mye press på seg pga. for mange fritidsaktiviteter?

Det er jo ikke sikkert at det er depresjon som er årsaken til at gutten gjorde dette, det kan også være en lek som gikk for langt. Uansett, forferdelig trist.

Angela1365380318
Skrevet

Han har nok fått "hjelp", tviler på at en niåring kan finne på det der sjøl.

Mener at vin sin sønn prøvde å ta livet sitt da han var på samme alder, men det var bevisst, han var/er jo veldig syk og orket ikke mer sykdom og mobbing. Var veldig trist da hun fortalte det her på forummet. Dette var lenge før Saddam ble vist på tv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...