Gjest Shira :o) Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Der jeg pleier å være får ikke de ansatte lov å røyke med pasientene. De må gå et annet sted. Men om natta når bare jeg og kanskje en til er oppe. pleier vi å røyke med nattevakta ) Ikke har vi noe røyketelt heller og jeg fryser på meg urinveisinfeksjon hver jævla gang ( I teorien er det jo bare dette teltet som skal røykes i, også for ansatte. Jeg ser noen få hvitkledde utenfor inngangen om kvelden. Nattevakten vet jeg ikke, for jeg går inn kl 22, jeg orker ikke måtte ringe på når døra låses og forklare i hytt og pine hvorfor jeg skal inn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1176493575' post='3590892] I teorien er det jo bare dette teltet som skal røykes i, også for ansatte. Jeg ser noen få hvitkledde utenfor inngangen om kvelden. Nattevakten vet jeg ikke, for jeg går inn kl 22, jeg orker ikke måtte ringe på når døra låses og forklare i hytt og pine hvorfor jeg skal inn. Knis, jeg nekter dem å låse døra før jeg går og legger meg, men vi er ikke mer enn 20 pasienter på avdelingen da. 0 Siter
Gjest neutral Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1176493485' post='3590890] Denne dama er ikke helt på bølgelengde med de andre, så det er ikke sikkert at hun har tatt til seg velmenendes råd. Rart hva man ser som pasient. Hun kjeftet mye på meg, hvor hun igjen fikk kjeft av de andre. For jeg fortjente ikke kjeft. Hi hi, jeg er som oftes en grei pasient som gjør som jeg får beskjed om ;o) Huff og huff. Høres ut som hun har flere problem det kvinnemennesket der, ja. Håper du slipper både parfymeforgiftning og kjefting heretter! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Huff og huff. Høres ut som hun har flere problem det kvinnemennesket der, ja. Håper du slipper både parfymeforgiftning og kjefting heretter! Jeg hadde visstnok begynt å gråte (jeg husker ikke selv) da hun kom inn, så hun har merkelig nok ikke rommet mitt lengre ;o) Hun var brå og brutal med sprøyter også, og jeg liker helst og få trekke pusten først, og så la de stikke. Vanligvis stikker de meg i magen og jeg kjenner ingenting, hun kjørte den i låret, og det var VONDT, blåmerke fikk jeg også. Nå sutrer jeg fælt her altså, dama har sikkert noen gode egenskaper også. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Knis, jeg nekter dem å låse døra før jeg går og legger meg, men vi er ikke mer enn 20 pasienter på avdelingen da. Jeg tror neppe de 2 vaktene som sitter ved døra der hører på meg ;o) Jeg skjønner jo at de må låse, men de kunne ha ventet til midnatt synes jeg, hi hi. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Og på sykehjem. Ikke minst der også ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.