Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

La han få rase, men ikke la han ødelegge noe. Du selv er tjent med å være vennlig. Har ei lita tulle her på snart 21 mnd som av og til kaster seg ned på gulvet og hamrer løs. Gulvet tåler noen slag da ;) Jeg synes det er greit at hun får ut sinnet sitt, og jeg skjønner godt hun synes jeg er en superdust. Hun forstår jo ikke helt hvorfor hun ikke får gjøre ditt og datt.

Jeg lar også gutten på 21 mnd. rase fra seg.. Legger seg stort ned i protest og hyler, men det er heldigvis sjelden han blir så sint da. Lar han rase fra seg, så går jeg bort til han og spør om vi skal ditt eller datt, så får jeg stort sett en klem :) så er det glemt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...