Gå til innhold

hvor mye klær når 10 grader og sol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange spørsmål er bra - da blir det liv her :)

10 grader og sol på en 2-åring? Jeg ville hatt strømpebukse, body, sko, fleecejakke og evt. lue hvis vind.

Skal hun leke ute ville jeg hatt fleecebukse og genser under en parkdress/regndress avhengig av om det var veldig vått eller ikke.

Mange spørsmål er bra - da blir det liv her :)

10 grader og sol på en 2-åring? Jeg ville hatt strømpebukse, body, sko, fleecejakke og evt. lue hvis vind.

Skal hun leke ute ville jeg hatt fleecebukse og genser under en parkdress/regndress avhengig av om det var veldig vått eller ikke.

Ja, da er vi ganske enige! Mange snakker mye om ull året rundt, men jeg synes barna blir for varme.

Ja, da er vi ganske enige! Mange snakker mye om ull året rundt, men jeg synes barna blir for varme.

Mine barn hadde svettet noe voldsomt og blitt ubehagelig varme av å bruke ull når det er slik vær.

De bruker sjelden ull i det hele tatt de da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...