Gå til innhold

Hyggelig å finne ut :-)

Anbefalte innlegg

Gjest en tidligere venn
Skrevet

Vi sendte hverandre epost en periode for noen år siden. Ble kjent her på dol. Snakka en del ganger i telefonen. Ikke noe mer. Hun var veldig hyggelig.

Hun flyttet til en nabokommune. Kontakten gled bort. Lurte på hvor det ble av henne, vet ikke om hun er her fremdeles. Nå googlet jeg navnet hennes. Der stod hun i en liste med mange andre brudepar! Giftet seg i fjor vår. Endelig fant hun seg en fyr, det var jo veldig hyggelig! :-)

Skrevet

Hvorfor ikke bruke ditt nick fra den gangen, så ser du om denne vennen svarer??

Gjest en tidligere venn
Skrevet

Hvorfor ikke bruke ditt nick fra den gangen, så ser du om denne vennen svarer??

Jo, selvfølgelig hadde det vært lurt. Ble kjent på Småprat-chatten da den eksisterte. Dama var særdeles hyggelig å prate med. Husker ikke hvilket nick jeg brukte den gang.

Men jeg kan si noe annet: moren hennes hadde hus på Sørlandet. Det var rødt med hvite murer, husnr 55 ! (Hmmm, nå får jeg være forsiktig å ikke si for mye!)

Om hun er her ennå, får jeg bare si GRATULERER så mye! :-)

Skrevet

Jo, selvfølgelig hadde det vært lurt. Ble kjent på Småprat-chatten da den eksisterte. Dama var særdeles hyggelig å prate med. Husker ikke hvilket nick jeg brukte den gang.

Men jeg kan si noe annet: moren hennes hadde hus på Sørlandet. Det var rødt med hvite murer, husnr 55 ! (Hmmm, nå får jeg være forsiktig å ikke si for mye!)

Om hun er her ennå, får jeg bare si GRATULERER så mye! :-)

hehe, sørlandet er stort! Håper hun er her enda da :)

Gjest en tidligere venn
Skrevet

Ahhh, endelig kom jeg på et nick jeg brukte den gangen: xoz. Dama jeg kjente bodde på Stavangerkanten, gikk skole. Ellers har jeg begynt å få mistanke om hvem Pekkaline er.... :-)

Gjest en tidligere venn
Skrevet

Glem det der med hvem Pekkaline kan være, det stemte helt sikkert ikke.

Skrevet

Ahhh, endelig kom jeg på et nick jeg brukte den gangen: xoz. Dama jeg kjente bodde på Stavangerkanten, gikk skole. Ellers har jeg begynt å få mistanke om hvem Pekkaline er.... :-)

Jasså? Ring meg på hus tlf da! ;)

Skrevet

Glem det der med hvem Pekkaline kan være, det stemte helt sikkert ikke.

årh! Nå ble jeg såå nyskjerrig :)

Gjest en tidligere venn
Skrevet

Jasså? Ring meg på hus tlf da! ;)

Fikk hjerteklapp og ble nervøs. Er redd for å ta feil.

Søkte i telefonkatalogen på nett. På navnet hun hadde før hun gifta seg, var hun ikke å finne. Tenkte hun kanskje hadde tatt etternavnet til ektemannen sin. I så fall bor hun i Oslo. Men der står ingen hustelefonnr, bare mobilnr. Det slutter på 302, og så har hun husnr 113C.

Skrevet

Fikk hjerteklapp og ble nervøs. Er redd for å ta feil.

Søkte i telefonkatalogen på nett. På navnet hun hadde før hun gifta seg, var hun ikke å finne. Tenkte hun kanskje hadde tatt etternavnet til ektemannen sin. I så fall bor hun i Oslo. Men der står ingen hustelefonnr, bare mobilnr. Det slutter på 302, og så har hun husnr 113C.

Trodde du ei stund at det var meg? hehe. Ring 1880 å hør om hus tlf. Ring å spør enkelt og greit på det nr du har funnet! Sats litt :)

Gjest en tidligere venn
Skrevet

Trodde du ei stund at det var meg? hehe. Ring 1880 å hør om hus tlf. Ring å spør enkelt og greit på det nr du har funnet! Sats litt :)

Ringte og spurte, men der fant de ikke noe hustelefonnr. Går kanskje ikke mobilnr å bruke da? *forvirret*

Gjest en tidligere venn
Skrevet

NB ! Se Meldingsforum! :-)

Skrevet

Ringte og spurte, men der fant de ikke noe hustelefonnr. Går kanskje ikke mobilnr å bruke da? *forvirret*

JOOO bare ring mobil du, helt topp det :) Si om det er rett person da! Spent her jeg sitter ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...